magneto Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 witam. zdjalem juz ten dlawik z tlumika w hondzie, ale nic to nie dało. jest tylko glosniejszy(i dobrze) i troche lepiej wchodzi na obroty(jeszcze lepiej:P) wczoraj zdjalem gaznik i kruciec ssacy, w gazniku znalazlem srubke, dzieki ktorej po wykreceniu motor juz moge nakrecic do 9 tys i nic wiecej. nadal jedzie do 50 km/h. co moge zrobic, aby maszyna szla troche lepiej(80-90km/)??? podpilowac kruciec? nic to chyba nie da, bo ma taka sama szczeline jak gaznik...pomocy...! :cry: :cry: :cry: a moze ktos z was ma taki serwis w ktory mzajmumjecie sie takimi problemami? ile kosztuje taka usluga(odblokowania)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 A moze masz jakas blokade na module? Aha po zdjeciu dlawika z tlumika nie zapomnij o regulacji gaznika (yeah ale rym ;) ). podpilowac kruciec?NIE! w gazniku znalazlem srubke, dzieki ktorej po wykreceniu motor juz moge nakrecic do 9 tysNie jest to przypadkiem sruba od skladu mieszanki paliwo/powietrze? Jej nie powinienes wykrecac dokonca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 zdaje sie ze jest to wlasnie sruba do regulacji mieszanki paliwo- powietrze. sadzac po srednicy otworka na kruccu ssacym i w gazniku chyba musze przyanc ze moja maszyna nie pociagnie wiecej niz te 50km/h ;) ;) :D tyle czasu(3 lata) zbieralem na maszyne, zeby sie przekonac ze dalem d*py i jest wolniejsza od poprzedniego ogara... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 cos mi sie wydaje ze mbx maja takie same silniki jak nsr 50?? a kumpla nsr z 91 roku wkrecala sie na 10tys.obr i szla 65km/h wiec cos napewno w nim siedzi ale to napewno nie tlumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 a kumpla nsr z 91 roku wkrecala sie na 10tys.obr i szla 65km/hTylko tyle? Suzuki TS z tego rocznika poleci z 75-80km/h przy orginalnych przelozeniach, a w koncu to enduro... Magneto a napisz nam jak jest z obrotami na poszczegolnych biegach i nie zalamuj sie napewno cos wymyslimy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 a kumpla nsr z 91 roku wkrecala sie na 10tys.obr i szla 65km/hTylko tyle? Suzuki TS z tego rocznika poleci z 75-80km/h przy No bo pewnie byla zarżnięta Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 ok. pojde niedlugo do garazu i sprawdze jak to tam jest. przypomne, ze motor niby jest 6 biegowy, ale moj ma tylko 4 :/ rozkrecilem ostatnio gaznik i on ma takie doloty jak zablokowana jawka... moze juz taka jest budowa tego gaznika... tak w ogole to czasem mozna znalesc np. na allegro takiego samego mbxa ktory poleci grubo ponad 100 km/h. bylem w garazu i musze powiedziec ze motor nie przekroczy magicznych 8 tys rpm. na jedynce, dwojce(30km/h), trojce(ponad 45km/h)(czworki nie mam gdzie sprawdzic- niezarejestrowany a nie chce ryzykowac na ulicy bez oc itd) ciagnie do 8 tys i za chiny nie pojdzie wiecej. wyglada na to ze mamy doczynienia z zablokowanym modulem- koszt normalnego to 600zlotych a ponoc zaden mechanik czy elektryk nie chce sie podjac zdjecia blokady. moze pojade jutro do serwisu hondy to sie zapytam o to i owo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 enduroguy mbx poleci do 100(z wlasnego doswiadczenia, bo te 120 wypisywane w akucjach nie biore pod uwage) a nowsze nsr z 70km/h maja problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkamil4 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Elooo ja mam taki fajny plik jak stuningować honde mbx mtx coś takiego tam jak chcecie to piszcie na maila a wyśle wam PZDR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Elooo ja mam taki fajny plik jak stuningować honde mbx mtx coś takiego tam jak chcecie to piszcie na maila a wyśle wam PZDR bkamil4 wyślij mi [email protected]. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 zapodaj tez na [email protected]. dzieki, mam nadziejje ze bedzie tez tam o odblokowaniu... [ Dodano: 08-06-2005, 21:45 ]ej no kurcze pomoze mi ktos przy tym odblokowaniu??? wg. tego co podeslal mi bkamil mozna minimalnie odgiac membrane miedzy glowica i kruccem i to doda mocy. potem tylko zebatka wieksza na przod i mam nadzieje ze bedzie git. jak zdjac blokade z modulu???????????????????????????????????????????????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy98 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 ej jak jeszcze macie to przeslijcie mi ten plik jak stuningowac mtxa:D [email protected] z gory dziekipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 moj MBX jechal 95km/h (sprawdzone z samochodowym licznikiem)..byl z 83 roku i mial 6 biegow ale z tego co slyszalem to byly tez wlasnie wersje 4 biegowe i o pojemnosci 50ccm..moj byl 80ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Elooo ja mam taki fajny plik jak stuningować honde mbx mtx coś takiego tam jak chcecie to piszcie na maila a wyśle wam PZDR MAm to tam nic nie ma, oprocz porad w stylu: zmien zebatki, wydech, gaznik, zaloz wiekszy cylinder.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy98 Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 myslałem ze bedzie tam coś przydatnego:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.