IG?A Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Z jakiego motocykla moge dobrać regulator napiecia do mojej CBR 900 co by nie uszkodzić elektryki a niewielkim kosztem doprowadzić go do sprawnosci.. bo np hondowski używany kosztuje ok 250-300zł a np z GPZa już tylko 80zł...Kumpel ma zamontowany z jakiejs kawy(ale niewiem jakiej.. niestety) u siebie w 600F2 i motocykl chodzi nienagannie.. napiszcie prosze prostymi słowami jako gdzie i co pomierzyć ażeby mieć pewnośc ze to regulator (nie mogłem go wypiąc bo jeden ze styków sie "zespawał" czyli chyba jest spalony.. ) czytałem prawie wszystk wątki dotyczace ładowania i problemów z nim.. ale to co piszecie jest dla mnie niezrozumiałe :oops: nie mam pojecia o co chodzi w elektryce.. dodoam tyko że szybko sie ucze i mam miernik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=26743tu cie odsyłam .a dzzis własnie skonczyłem robic ten regulator ze schematu po niemiecku.no wiec dziaa zajebiscie. a jesli chcesz cos zaadoptowac to sadze ze kazdy sie da, tylko trzeba do tego elektryka, lub schematu instalacji motocykla z którego wzieto reglera, bo w twoim to po przewodach sie dojdzie. wiec co czujesz bo przez kilka dni czekałem na ten schemat. oczekiwanie jest wku..... ;) a niebawem bede takie robil na sprzedarz za niewielkie pieniadze(jakies 150 zł) z opisem podłaczenia. jak przejdzie pomyslnie testy... apropo pomiarów to jak już zdjąłeś wtyczkę to napięcia (oczywiście zmienne, żółte przewody najprawdopodobniej) między stykami 1-2 2-3 3-1 powinny wynosic około 60-70 V.jeśli są takie to alternator masz dobry a co za tym idzie wystarczy wymienić regulator. ;) jak coś to na gg albo skyp (login mam ten sam) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 apropo pomiarów to jak już zdjąłeś wtyczkę to napięcia (oczywiście zmienne, żółte przewody najprawdopodobniej) między stykami 1-2 2-3 3-1 powinny wynosic około 60-70 V.jeśli są takie to alternator masz dobry a co za tym idzie wystarczy wymienić regulator. ;) hmmm.. niebardzo wiem jak mam to zrobic.. odpalić moto z odpietym reg. napiecia? jak mozesz to podaj mi krok po kroku co i jak.. sorka ale niebardzo sie na tym znam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 hmmm.. niebardzo wiem jak mam to zrobic.. odpalić moto z odpietym reg. napiecia?.dokładnie tak, wiesz gdzie jest wtyczka, masz miernik to juz dobrze.miernik musisz ustawic na napiecie zmienne w zakresie do 200V(oznaczenie V z taka falką (tylda mi nie działa na klawiaturze) lub AC).odpalasz sprzeta i mierzysz napiecie miedzy każdymi żółtymi przewodami,jakkolwiek tego nie zrobisz to i tak zmierzysz 1-2 2-3 3-1 ;) pozdrówka Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.