Skocz do zawartości

Jawa-Simson, problem techniczny ...


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno wpadłem jak wiadomo na genialny pomysł ;) Założenia gaźnika od simsona 16N3-5 do jawy 50. Niezastanawiając się długo, zakupiłem takowy gaźnik, linki, wężyk paliwa i dźwigienkę ssania. Wszystko oprócz ssania jest na swoim miejscu. Gaźnik został zamontowany ale -- przy montażu pojawił się problem. Gaźnik od simsonu w lewym dolnym rogu wylotu z gaźnika posiada dziurkę o średnicy ok 1,5mm . I chciałbym się dowiedzieć czy na tą dziurkę ma być dorobiony również w rogu kolanka otworek ? Jak to jest fabrycznie w simsonie rozwięzane ? Ja intuicyjnie zrobiłem dziurkę, ale niewiem czy zrobiłem dobrze. Ponieważ dzisiaj chciałem ją odpalić i nie odpaliła. Ja kopałem kopniakiem przy pełnym otwarciu przepustnicy i otwartym kraniku ofkoz 11 letni kuzyn niezaobserwował wewnątrz gaźnika mgiełki z rozpylonego paliwa. Jak to ustrojstwo doprowadzić do porządku i jak wyregulować ten konkretny gaźnik ? Jest on cały pozaślepiany jakimiś plastikami. W książe o rometach wyczytałem, że gaźniki bing są wyposażone w śrubę regualcji składu mieszanki paliwo-powietrze i jest on fabrycznie dostrajany i plombowany. Czyli poza wolnymi obrotami i iglicą mam nic nieruszać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...