Skubi Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Witam! Czy ktoś mógłby podać jakie są wymiary tłoka w CZ 125/516 dla kolejnych szlifów począwszy od nominału?Bardzo byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 N - 55mmI - 55,25mmII - 55,50mmIII - 55,75mmWiecej nie wiem ale jezeli sa to pewnie idzie to analogicznie co 0,25mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 dokładnie jak napisano wyzej az do chyba 7czy 9 szlifu co 0.25mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 26 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Dzięki!Ale wciąż jest taki mały szkopuł że zgodnie z tym co napisaliście dla wymiaru 56,25 mm powininen to być piąty szlif a jo żek mam wybite na tłoku: 6. Coś źle liczę? Następnie. Kupiłem drugą CZ na części, zmierzyłem w niej tłok i wyszło 54,80 mm. Z 30 razy mierzyłem i jak w pysk strzelił wciąż tyle wychodziło (+/- 0,05 mm - taką mam dokładność suwmiarki). O co tu hosi? Mniej niż nominał? A ostatnia sprawa dotyczy sprzęgła. Tarcze sprzęgłowe mają 3,2 mm, kosz itp. wszystko wygląda dobrze a sprzęgło w CZ jakby w ogóle nie działało. Włączam bieg, wciskam dźwignię sprzęgła a silnik stawia takie same opory jak bez wciśniętego sprzęgła (wszystko na wyłączonym silniku). Też nie kumam. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 no sprzegło jest dosc dziwne :roll: ja mam u siebe delikatnie przerobiony kosz szprzegłowy i wchodiz mi 6 tarcz a nie jak w orginalne 5, sprzegło chodzi leciutu , lapie przy samym koncu i nie mam z nim zadnych problemów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 27 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 W moich obu CZ, jak i w instrukcji zostało pokazane, jest 6 tarcz. Więc czy rzeczywiści oryginał ma 5 tarcz... Poza tym będę rozbierał i rozpoławiał silnik - czy trzeba na coś szczególnie uważać przy tej operacji? Jakieś newralgiczne miejsca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 hmm 6 tarcz, kupwowlaem komplet nowych tarcz i przysłali mi 5 :twisted: nie wiem nie rozbieralem silnika na pol nie mialem takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.