Skocz do zawartości

tylny amor w Suzuki Bandit 600


mla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cze wszystkim,

 

kombinuje z tylnym zawieszeniem - wiadomo ze nie jest to najmocniejsza strona bandziora. Znalazlem w necie opis Bandita 1200 z amorem od GSXR1100 - kolo twierdzi ze wszystko pasowalo i sprawuje sie super. Mam pomysl coby sobie takze wpakowac amor od innego sprzeta. Tylko pytanie - od jakiego??

 

Czy moze raczej regenerowac ten stary???

 

Czy ktos ma jakies sugestie ( za lub przeciw ) :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wcale nie tak latwo

 

amor od innego sprzeta:

1. rozstaw tulei mocujacych ten sam (dlugosc amora w stanie rozciagnietym) i te same sruby - chyba, ze chcesz obnizyc/podwyzszyc dupke

2. skok w miare podobny

3. stala sprezyny podobna

4. inne: pucha z gazem czy nie zawadza, itp

 

wystarczy, ze 2 i 3 nie beda sie zgadzaly z oryginalem i moze dojsc do sytuacji, ze nawet go nie ugniesz, albo skok wyniesie pare cm. prawie wszystkie amory mocowane w japoniach (oprocz tych mocowanych z boku) sa mocowane przez dzwignie, wiec jest wiele parametrow do analizy. najprostsza metoda jest... wstawic i sie przejechac, ale kto Ci da amor na probe? chyba, ze mozesz skads pozyczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...