bili Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Cylinder... poprzedni właściciel cos tm robił przy nim, chyba zmieniał pierścionki ale szlifu napewno nie zrobił. No więc szlifu chyba nie było od 26 lat :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Cz. Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 No to musi być niezły próg na cylindrze. 8O może trzeba będzie szlif lub większy tłok, bo cylinder trochę musiał się już wyrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 albo sie zapłonik szykuje do ustawienia .... Ale jak ci idzie ta jawka ??? rozpędza się na maxa do 50 , czy tylko do 50 się rozpędza i koniec ale obrotów jescze max niema ???? jak to tam masz ??? i jaką masz zębatke z przodu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Zębatke to nie wiem jaką mam, a zą 50 to tak sie domyslam ( nie mam gdzie sie rozpedzić). Jest tak- jak sie uruchomi daje 1 rozpęzam sie, gaz na fulbo tylko wtedy ma siłe na 2, na 2 rozpedza sie do 35 km/h no i z 3 to juz przegięte, wogule nie ciągnie!!! No chyba ze z górki :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Zębatke to nie wiem jaką mam, a zą 50 to tak sie domyslam ( nie mam gdzie sie rozpedzić). Jest tak- jak sie uruchomi daje 1 rozpęzam sie, gaz na fulbo tylko wtedy ma siłe na 2, na 2 rozpedza sie do 35 km/h no i z 3 to juz przegięte, wogule nie ciągnie!!! No chyba ze z górki :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Jeżeli nie ciągnie na 3 to przydał by sie szlif cylindra.A jak nie che odpalać na ciepłym silniku to powineneś sprawdzić kondensator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.