Skocz do zawartości

pomocy z obrotami


Kaczmar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z moim KTM 125 SX nie wiem czy tak ma byc czy cos jest nie tak ale na niskich obrotach motor przerywa muczy dopiero od srednich a wlasciwie juz od prawie wysokich obrotow zaczyna rowno pracowac i ciagnac jak szalona i nie wim czy tak ma byc bo pierwszy raz mam doczynienia z crossem ale wg mnie to dziwne objawy bo rozumiem ze nie chce ciagnac ale niech rowno sie wkreca na obroty a nie jak by zaraz mial zgasnac prosze poradzcie cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie czy to ma cos wspulnego z mieszanka bo moze robie za bogata no i moze sie zalewa na niskich obrotach a wlasciwie to jaki powinien byc stosunek oleju do paliwa bo ja robie 1:35

a robiles cos z tym silnikiem czy od kąd go masz to tak sie dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie czy to ma cos wspulnego z mieszanka bo moze robie za bogata no i moze sie zalewa na niskich obrotach a wlasciwie to jaki powinien byc stosunek oleju do paliwa bo ja robie 1:35

a robiles cos z tym silnikiem czy od kąd go masz to tak sie dzieje?

 

od kad go mam ale to raczej nie jest wina tloka bo pracuje rowno i nic nie puka na wolnych obrotach pracuje rowniutko dopiero jak wrzuce bieg to zaczyna tak nie rowno pracowac musze dobrze przegazowac by ruszyc i jak juz sie wkreci na obroty tak od srednich to ciagnie jak szalony prubowalem go wyregulowac srubka od doplywu powietrza ale nic nie dawalo wiec pytam dalej co moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze byc tu wina lewego powietrza bo uszczelka pod glowica jest nie za szczelna bo plyn z hlodnicy lekko ucieka i moze zassysac lewe powietrze tylko pytanie czy by jak zassysal tamtedy lewe powietrze to czy by chodzil na wysokich bo na wysokich obrotach chodzi idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cos z paliwem.... sprawdz caly uklad zasilania... przeczysc gaznik i postaraj sie go wyregulowac sprawdz jaki kolor maja twoje swiece zaplonowe! nei znam sie na crosach ale 1:35 to duzo moze tak musi byc w crosach a ja o tym nie wiem tylko ze.... to nie ma chyba zbyt duzego wplywu na moc i obroty co najwyzej na kopcenie....

sprawdz czy nei lapie powietrza tzn czy schodzi z obrotow tak jak powinna bo jezeli schodzi duzo pozniej niz ty odejmiesz gaz to gdzies lapie! sprawdz moze tez czystosc wszystkich polaczen w ukladzie paliwowym filtr kranik wezyk(choc to pewnie nie jest to) mozesz tez sprawdzic iskre moze tak byc ze na wyzszych obrotach jakos latwiej sie zapala a na niskich srednio.... czyli ogolnie sprawdz wszystko :) <lol> najczestsza porada i chyba najbardziej wku... denerwujaca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc tu wina lewego powietrza bo uszczelka pod glowica jest nie za szczelna bo plyn z hlodnicy lekko ucieka i moze zassysac lewe powietrze

no to czlowieku jak chcesz żeby ci motor dobrze chodził jak masz uszczelke do wymiany? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...