piotr123 Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Witam.Dawno mnie tu nie było(brak czasu).Musiałem tu zajrzeć ponieważ prosze o rade.Mam od wczoraj problem.W Zx9 Rok 1998 skończyło się sprzegło.Tzn:klamka sprzegła nagle wpadła jakby zerwana linka od sprzegła.Jednak jest ok.Po rozebraniu kapy sprzegłowej okazało sie że wyrobił sie ten trzpień do którego przymocowana jest linka sprzegła.W środku jest taki zabierak który odchylajac się i wyciąga ze sprzęgła taki cypelek .To powoduje załapywanie sprzęgła.Trzpień mam juz zregenerowany(napawany) ale problem tkwi dalej.Ten (cypelek-zabierak) widac ze jest na końcówce zmieniony kolorem-czyli wedlug mnie to małe lozysko które go trzyma troszke ciezko chodzi i mogło się zacinać i to powodowało że zabierak zamiast sie nie obracać to się obracało i wyszczerbiło ten trzpień(który mam juz dziś zregenerowany).Zmieniony kolor -to przyczyna smarzenia sie zabieraka o trzpień.Chce wymienić to zacierające się łożysko.Teraz druga sprawa-widze ze tarcze sprzegłowe maja na wypustach gdzieniegdzie takie naciecia(na tarczy po 3 takie naciete wypusty)Po co to jest.Mam te naciecia wzgledem tarcz ułozone niesymetrycznie.Czy wycięcia te służą do wywarzenia całego sprzegła?Jak ustawić wzgłegem siebie te tarcze z nacieciami.Dalbym tu fotke tylko nie wiem jak ja tu wprowadzić;-(Bo nie umiem tego obrazowo napisac.pomózcie-moto w garażu a tu trzeba jezdzić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Dodam tu zdjecia sprzęgła.Okazało się że awaria(wyrobienie sie zabieraka sprzegła)spowodowana byla obracającym się (pokazane na zdjęciu)wodzikiem.Powinien się nie obracać.Ktoś juz prawdopodobnie rozbierał sprzegło i wpadł mu mały syfek i porysował szlifowana powierzchnie wodzika.Ta przez to miała tarcie i obracała cały wodzik wraz z obracającym się sprzegłem.Takie moje małe domysły...http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=482pokazane są tu zarysowania tej powierzchni.teraz druga sprawa-jak powinny byc ustawione tarcze sprzegłowe?Tu zdjecie jak jest u mnie...http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=483Tarczki co trzy takie wypusty ma jeden z rowkiem(nacięciem na obwodzie).Jak powinny być ułożone tarcze?Czy te naciecia czemuś służa??Czy to bez znaczenia jak powkładamy tarcze?Może te naciecia służa do wyważania tarcz??Piernik wie...Kto w temacie to niech objaśni po co są te znaczenia.pozd-PIOTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.