Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2003 Witam... potrzebuję następującej pomocy:Jestem studentem 3 roku studiów dziennych Politechniki Lubelskiej na Wydziale Mechanicznym kierunek Samochody i Ciągniki - w bieżącym semestrze piszę pracę "przejściową" której tematem jest: "Bezpieczeństwo bierne i czynne motocykli" - temat ten wybrałem również z tego powodu, że sam jeżdżę jednośladem od 4 lat (w tej chwili GS 500e) Zbieram, więc wszelkiego rodzaju materiały odnośnie najnowszych rozwiązań i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo prowadzenia "jednośladu" jak i urządzeń lub rozwiązań stosowanych w celu zwiększenia bezpieczeństwa gdy już dojdzie do wywrotki lub "wypadku" Jeśli moglibyście mi pomóc w jakikolwiek sposób - swoją wiedzą lub swoimi materiałami - proszę o kontakt na gg lub e-mail z góry dziękuję za odpowiedzi POZDRAWIAM wszystkich motocyklistów - i zapraszam 10 maja do LUBLINA nad lubelski ZALEW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 21 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2003 W jednym z ostatnich numerów "motocykla" był artykuł o poduszkach powietrznych dla jednośladów. Jeżeli chcesz to mogę poszukać i wysłać Ci skan tego artykułu.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac Opublikowano 21 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2003 Witam Według mnie ciekawostką są kurtki z "poduszkami powietrznymi" z takim nabojem, jak kiedyś były do syfonów :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 21 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2003 o airbagu jest artykuł w ŚM - numer z listopada albo grudnia 2002. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...