nufry Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Ja regulowałem go poprzez delikatne przyginanie tych blaszek, masz tam takie blaszki sprężynujące, po prawej (trzymasz regl. stykami do siebie) masz styki te które się załączają, jak są złączone to prąd płynie przez regl. jeśli za wcześnie będzie się to załączało to bardzo szybko rozładuje się aku, musisz to wyczuć, po lewej stronie masz też taką blaszkę sprężynująca, i delikatnie przyginając ja w lewo zwiększasz prąd, ale musisz to robić bardzo delikatnie, nie bardzo wiem jak Ci to wytłumaczyć przez neta... zdejmij obudowę odpal moto i zobaczysz jak te styki po prawej się załanczają jak dajesz troszkę gazu... może ktoś to potrafi lepiej wytłumaczyć... a sprawdzałeś już połączenia? masz podciągnietą dodatkową masę do przedniej lampy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki660 Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Ostatnio właśnie ku mojemu zdziwieniu cos tam grzebałem i o dziwo zrobiłem. Wszystko gra :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 heh, moze miales utlenione styki, ale wazne ze jest juz OK. udanego sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.