Skocz do zawartości

Motorynka :))


PRZEM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie jest problemik, brat kolegi ma motorynke i... nie chce palić. Ale wiem napewno że winny jest gaźnik, ale jest problem - jego regulacja :? :? :? qrde z tego co patrzałem są tam 2 śrubki, jedna tak wystaje a druga jest bezpośrednio w gaźniku, i teraz moje pytanko czy one mają być wkręcone o konkretną ilość obrotów??? i jak to jest z tym czymś, w swojej eci to przynajmniej miałem ksiązke i tam przynajmniej wiedziałem co jest od czego, a tutaj jest awaria

 

Za pomoc będe wdzieczny :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta długa śróba to jest regulacja obrotów, ta krótka wbudowana w gaźnik to skład mieszanki. Jeśli chcesz uregulować gaźnik to najpierw wkręć obie śruby do oporu, odpal silnik przy uchylonym gazie, teraz wykręcaj powoli długą śrubkę az silnik zacznie gasnąć, wtedy powoli odkręcaj śrubę mieszanki, aż praca silnika się wyrówna. Jeżeli obroty silnika są nadal wysokie powtórz całą regulację do uzyskania obrotów wolnych. Tak wygląda regulacja gaźnika według książki Motorowery Romet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...