PRZEM Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam panowie jest problemik, brat kolegi ma motorynke i... nie chce palić. Ale wiem napewno że winny jest gaźnik, ale jest problem - jego regulacja :? :? :? qrde z tego co patrzałem są tam 2 śrubki, jedna tak wystaje a druga jest bezpośrednio w gaźniku, i teraz moje pytanko czy one mają być wkręcone o konkretną ilość obrotów??? i jak to jest z tym czymś, w swojej eci to przynajmniej miałem ksiązke i tam przynajmniej wiedziałem co jest od czego, a tutaj jest awaria Za pomoc będe wdzieczny :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syntax Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Ta długa śróba to jest regulacja obrotów, ta krótka wbudowana w gaźnik to skład mieszanki. Jeśli chcesz uregulować gaźnik to najpierw wkręć obie śruby do oporu, odpal silnik przy uchylonym gazie, teraz wykręcaj powoli długą śrubkę az silnik zacznie gasnąć, wtedy powoli odkręcaj śrubę mieszanki, aż praca silnika się wyrówna. Jeżeli obroty silnika są nadal wysokie powtórz całą regulację do uzyskania obrotów wolnych. Tak wygląda regulacja gaźnika według książki Motorowery Romet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 1 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 dziex :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Tak najprościej to pokręć śrubkąod mieszanki żeby silnik pracował najrówniej,a później śrubką od obrotów (ta ze sprężynką)ustaw obroty i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.