Skocz do zawartości

Michelin Sirac


Rekomendowane odpowiedzi

Ja założyłem w tym sezonie (narazie tylko na tył) Sirac'a i jak narazie nie mam do niego zastrzeżeń. Generalnie jeżdżę po szosie, ale ostatnio pojeździłem 120 km w terenie (polne, leśle drogi) i nie mogę mu nic zarzucić. Wydaje mi się, że jest to taki kompromis opony terenowo-szosowej z naciskiem jednak na szosę. Jeżeli ktoś jeździ 75% po szosie i 25% w terenie to jest to raczej dobry wybór. No i jej największy minus - wydaje mi się, że nie wytrzyma więcej niż 10.000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TW48 również ujeżdżałem i wiem, że też jest kiepski jeżeli chodzi o przebiegi (8 - 12 tys. km). Dlatego założyłem Michelin'a - myślałem, że będzie lepiej. Podobno Metzeler Tourance wytrzymuje niezłe przebiegi i w dodatku dobrze się trzyma z tym, że jest to opona nastawiona na szosę. A poza tym nie idzie jej kupić w Polsce - co za kraj :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślisz o Mitas E08? W wątku o kostkach na asfalcie padło wiele razy stwierdzenie że to kiepskie opony- jako marka. A kolega Trapim "600"-ką zużywa kolejny komplet tych gum i mówi że ok, tyle że w terenie trudno, łatwo się zakopuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka cytatów odnośnie opon z Motocykla 5/2005

 

Test długodystansowy Yamaha XT 660R

---------------------------------------------------

"Oryginalne diagonalne opony enduro Michelin Sirac dokonały żywota po 15.800 km, kiedy zrobiły się niemal kwadratowe, a rowki bieżnika miały głębokość zaledwie 1,6 mm. Zdecydowaliśmy się na nowy komplet Michelinów Anakee. Te pozwalały jeszcze precyzyjniej prowadzić motocykl i charakteryzowały się dużo lepszą przyczepnością niż poprzednie."

 

"Na oponach Michelin Anakee po przejechaniu 10.000 km pozostały rowki profilu bieżnika o głębokościach: przód 3,2 mm i tył 4,5 mm. To teoretycznie powinno wystarczyć do przejechania kolejnych co najmniej 10.000 km."

 

 

Test porównawczy Varadero, Caponord, 1200 GS, 1150 GS, Adventure, V-Strom, Tiger

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Brytyjski drapieżnik (Triumph Tiger) zwinnie porusza się w asfaltowej dżungli ..., a dzięki wyjątkowo przyczepnym oponom Michelin Anakee wspaniale składa się w zakręty. Zwłaszcza w trudnych warunkach francuskie ogumienie jest jeszcze lepsze od Metzelera Tourance czy Pirelli MT 90."

 

A co myślisz o Mitas E08?

http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...2424&highlight=

http://ufo.ds13.agh.edu.pl/~puff/forum/ind...&forum=4&id=135

http://ufo.ds13.agh.edu.pl/~puff/forum/ind...c&forum=4&id=53

 

I jeszcze takie coś -> http://tinyurl.com/4buhr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno Metzeler Tourance wytrzymuje niezłe przebiegi i w dodatku dobrze się trzyma z tym' date=' że jest to opona nastawiona na szosę. A poza tym nie idzie jej kupić w Polsce - co za kraj :([/quote']

 

Znalazłem tę oponę w Poland Position w Piasecznie- wygląda nieźle

i chyba BMW zakłada do swoich GS-ów.

 

http://www.polandposition.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...