pawolffu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Mam problem, moto nie chce zapalic ni cholere. Paliwko jest, olej tez, akumulator dopiero co naladowany, rozrusznik kreci, a tu nic. Na pych tez nie zapala. Jedyne co zauwazylem to to ze delikatnie zyga spod swiecy (NGK B9ES), czy jest to objaw zalania? Co z tym zrobic? Prosilbym o dokladne instrukcje, bo jestem zielony :oops: :oops: :oops: Dziekuje... Aha? i czy jest szansa, ze w koncu odpali na pych, czy raczej tego nie probowac, bo bedzi gorzej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 A czy jest iskra na świecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawolffu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 No wlasnie z tym mam problem zeby to sprawdzic bo nie mam jej czym odkrecic chwilowo... Ale zakladajac ze jest iskra, ale swieca jest zalana to probowac na pych do oporu, albo zniechecenia czy raczej nie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 mogło zasyfic cos swiece trzeba ją odkrecic i zobaczyc co jest grane ewentualnie załozyc na fajke iną swiece i sprawdzic czy na niej jest iskra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawolffu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 A czy jest iskra na świecyIskara jest na innej swiecy jak cholera wlasnie to odczulem na palcach ;) Ale nie mam czym wykrecic tej ktora jest zamontowana i ponawiam pytanie o sens zapalania na pych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...