Błażej Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 No właśnie. Zawsze można próbować po opisie, a jeżeli wiemy z jakiego auta pochodzi, to po schemacie elektryki do niego. Z regulatorami do japonii jest ciężko. Czasem da się coś dobrać, a czasem niestety. Może zanies ten altek do elektryka samochodowego. Za sprawdzenie biorą jakieś grosze w okolicach 10 zł. A bedziesz wiedział co w nim siedzi i czy jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 no a jak niebedzie regera to co zakladajac ze altek jest japonski to co wtedy mialbym zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Jak możesz to wrzuć jakieś foty tego alternatora. Z przodu, tyłu, jak jest to tabliczka/naklejka znamionowa. Postaram się coś pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 2 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 wiatm przypominam temat :D kupilem altek od japonczyka jakis model auta . jest malutki i ma 65amer i to mnie zastanawia czy niebedzie za duzo na akumulator i na opory dla kol zebatych ::::| altek jest sprawdzony i ma regu w srodku i kupilem go za 70 zl :banghead::) podobno takie sa strasznie drogie . glowne pytanie dotyczy jegomocy tych 65 amper !!!pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.