necko Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Wczoraj zdarzyla mi sie niemila przygoda. Po odblokowaniu dyfuzora postanowilem wyprobowac DT, a tu niespodzianka. Po paruset metrach widze ze olej kapie, zatrzymuje sie i juz widze plame pod na ziemi. Pizgnal simmering pod zebatka. Ale nie to jest najgorsze. Najbardziej sie zdziwilem kiedy po spuszczeniu oleju okazalo sie ze jest dosc rzadki i czuc go troche benzyna. Tylko nie wiem jak to mozliwye, bo przeciez jedyna (?) droga to chyab maxymalnie nieszczelne pierscienie. A z nimi nie jest jeszcze tak zle. Jesli sie myle to prosze wyprowadzcie mnie z bledu. Jaka moze byc tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 jest to na moje oko w 99% wina uszczelki w komorze wału, podczas pracy silnika w dwusuwie mieszanka wlewa sie do komory walu, jesli jest tam nieszczelnosc, to moze sie ona dostawac do reszty silnika przez co powoduje zmieszania oleju z mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Dzieki, a wiec czeka mnie chyba jeszcze raz rozkrecanie, a wczoraj juz tak wszystko ladnie zrobilem, zero przeciekow! No ale trudno. Aha czy to jest mocno szkodliwe dla silnika? Bo olej minimalnie bylo czuc bena. Czy moze lepiej wymienic od razu ten simmering i spokoj miec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Szczelnosc komory korbowej ma niemaly wplyw na moc silnika ,a i taki olej z benza gorzej smaruje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 masz simmeringi na wale z dwoch stron, sprzęgła i magneta czy czegos, w obu przypadkach musza byc szczelne, przed rozpolawianiem silnika odkredz pokrywe sprzegla i dokladnie obejrzyj ten simmering, czy nie jest za luzny itp, albo od razu wymien na nowy, jak go wyjmiesz przechyl motor na lewa strone powinien wycieknac olej z komory korbowej wloz nowy simmering i nalej nowy olej, powinno byc ok ja mialem wlasnie tak ze poszedl ten simmering, motor po lekkim wcisnieciu kopniaka nie zapalal, a wydobywal sie dym, jak zapalil to kopcil jak stodola. zrob to jak najszybciej, P.S. bylem troch eprzycmiony jak to wczesniej pisalem i nie zajarzylem do konca o co chodzi nie musisz rozpalawiac silnika ani z ramy go wyjmowac.wystarczy zdjac pokrywke po stronie sprzegla, po zlaniu oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Ok. Wczoraj wlasnie zdejmowalem ta pokrywe od sprzegla bo tam tez byl maly wyciek. Ale czy tobie chodzi o ten simmering pod kopka? Bo zeby dostac sie do tego na wale po stronie sprzegla to musailbym cale sprzeglo rozmontowac, a z doswiadczenia (WSK :P ) wiem ze skrecic to z powrotem nie jest latwo. A simmeringi kupilem trzy: pod zebatke, pod nozke od biegow i pod kopniak ale nie o nie chodzi. Bo przeciez przez nie benzyna sie nie dostaje. Czyli chyba bede musial to sprzeglo rozmontowac tak? PS sorry jak cos zamotalem i dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.