Tobi Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Witam kupiłem amortyzator skrętu lsl dedykowany do tego modelu. Problem jest następujący że po zainstalowaniu ociera o bak :) . Stąd pytanie jest jakąś możliwość obniżenia baku ( chodzi o 2-3 mm)?? Zauważyłem że pod bakiem są jakieś dwie gumki które trzymają mocowanie baku przy kierownicy. I kolejne pytanie jakie mogły by być skosekwencje wyjęcia ich albo przynajmniej obcięcia o połowe? Chyba że jest jakiś inny sposób :?: na zakończenie mojego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 zamiast ciąć gumki ja bym się skupił najpierw nad przyczyną tego obcierania-jeżeli jest to model amorka dedykowany do tego modelu to musi być źle zamontowany :idea: .-no chyba że amorek jest z jakiegoś rozbitka i może w samych mocowaniach amorka leży problem :idea: Pozdrawiam Turek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tradasace Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Tobi jeśli wyciagniesz te gumki z przodu i po bokach aby obniżyć zbiornik paliwa musisz liczyć się z tym ,że zniszczysz ramę - obtarcia a nawet głębokie wyżłobienia w miejscach kontaktu baku z ramą te podkładki gumowe sa potrzebne w celu eliminacji drgań i ruchów zbiornika podczas przyspieszeń ,hamowań itd - przechyły poziomu paliwa w zbiorniku powodują ,że ruchy zbiornika są wyraźne Kumpel też w R6 ma lekkie obtarcia krawędzi zbiornika spowodowane amortyzatorem skrętu, ale są one minimalne zastanów się , może gdy zastosujesz dłuższe sruby mocujące zbiornik bedziesz mógł podłożyć tulejki,podkładki i amor bedzie wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.