kris02 Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Witka :D Mam taki mały "problem". Z tego co wiem przy dodaniu gazu na biegu jałowym do oporu wskazówka na obrotomierzu powinna znaleść się na czerwonym polu (u mnie 12 tys obrotów) zaś w mojej hondzie przy czynnościach które podałem wyżej wskazówka dochodzi do 7 tys. obrotów. Czy jest możliwe że znajduje się jeszcze blokada w silniku czy elektryce. A może są jakieś inne przyczyny tego stanu rzeczy. Proszę o odpowiedż. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość callmeadog Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 czołem.nie jestem specjalista od tego typu maszynek, ale miłem keidyś z taką kontakt i wiem, że obrotomierz w tach maszynach to raczej gadżet niż zegar wskazujący prawdziwe obroty wału korbowego. mozna to sprawdzić po dzwięku i pracy silnika przy odkręconym gazie. posłuchaj i spróbój wyczuć czy przy tych 7000 silnik nie nie osiąga maksimum możliwości - da się to wyczuć czy moze on jeszcze szybciej kręcić.jeśli jesteś pewien, że może więcej, mozliwe, że w gażniku jest blokada otwarcia przepustnicy. sprawdź dla pewności zapłon i regulacje gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 po prostu sprawdz ile jedzie twoj skuter i porownaj to z danymi serwisowymi... jesli jedzie tyle co powinien to stawialbym ze obroomierz jest do d.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Miałem MBX i wiem ze jest w nim blokada obrtotow na zaplonie :(Mi po odblokowaniu bezproblemowo krecil sie do 12 tysiecy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 to albo moj byl tak dojechany ze dalej niz 8tys nie dokrecil albo bylem glupi i nie wiedzialem ze ma blokade... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 czołem.nie jestem specjalista od tego typu maszynek, ale miłem keidyś z taką kontakt i wiem, że obrotomierz w tach maszynach to raczej gadżet niż zegar wskazujący prawdziwe obroty wału korbowego. mozna to sprawdzić po dzwięku i pracy silnika przy odkręconym gazie. posłuchaj i spróbój wyczuć czy przy tych 7000 silnik nie nie osiąga maksimum możliwości - da się to wyczuć czy moze on jeszcze szybciej kręcić.jeśli jesteś pewien, że może więcej, mozliwe, że w gażniku jest blokada otwarcia przepustnicy. sprawdź dla pewności zapłon i regulacje gaźnika. No niby jest to gadżet ale wskazuje prawidłowo. Nawet bez tego licznika słychac po pracy silnika że może jeszcze troche wiecej. Miałem MBX i wiem ze jest w nim blokada obrtotow na zaplonie Mi po odblokowaniu bezproblemowo krecil sie do 12 tysiecy Jak go odblokowałeś? Mechanik? I ile za to może wziąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Mi od samego poczatku krecila sie do 12 tysiecy :( innym nie :D chociaz w mojej mbx silnik to była najgorsza czesc :PJesli mam byc szczery to nie wierze w te 12 tysiecy, ale tyle pokazywal obrotomierz :PBlokada jest podobno w 3 miejscach:gaznikwydechzaplonMusze poszukac instrukcji i wieczorem ja zapodam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Pozdro dla Saszy ktory mi kiedys przesłal ta instrukcje :(nie ponosimy odpowiedzialności za złe wykonanie poniżej opisanej czynności i starty nia spowodowane! Do odblokowania potrzebne jest: -Ściągacz do magneta -klucz nasadowy 8;10;17 -klucz 17 płaski <zależy od ściągacza> Zdejmujemy lewą pokrywę silnika, następnie za pomocą ściagaczaściągnąc koło zamachowe (magneto). Pod nim jest elektroniczny zapłon trzymający sie na 3 śróbkach. Poluzuj śróbki. Cały zapłon sie rusza w lewo i prawo. Jeżeli był przykręcony maxymalnie na lewą strone tzn. ze był zablokowany, jeżeli na środku tzn. że również miał ograniczone obroty <jak i że silnik bądź zapłon byłrobiony nie przez serwis tylko przez niezbyt utalentowanego mechanika bo nie powinien był po środku>. Przekręcamy zapłon maxymalnie w prawo dokręcamy sróbki zakladamy magneto i mamy odblokowany. Przeważnie dajeto ok. 2tys obr. <jezeli byl po środku to 1tys.>. Teraz powinien silnik na luzie w mbx uzyskać 12tys. obr. a na szóstym biegu <zębatki fabryczne 15 - 38> 10,5tys. przy zębatkach 16-38 to ok.9,0 tys. obr. Hondy 50-80-125 blokowane są od nowości dlatego, że od nowości należy przejechać 500-1000km żeby go dobrze dotrzeć i dopiero można odblokować. Jeżeli ktoś nie odwiedził serwisu i nie odblokował to taki pozostał;-). Autor: ---===SASZA===- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Byłem dzisiaj u mechanika żeby zorientować sie w czym jest rzecz. Nie wiem czy dobrze powiedział ale problem jest z zbyt małą iskrą i dlatego nie chce isc o 5 tys w góre. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Nie chce mi sie wierzyć że to problem iskry. A wy co na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 CHyba nie.........................Mysle ze problem siedzi w jakies blokadzie :/Słuchaj odkrec tlumik i zobacz do jakich obrotow ci sie wkreca!Potem rozbierz gaznik i poszukaj tam jakies blokady, a na sam koniec zrob to co ja napisalem...;)A jak to qwszytsko niepomoze to kup sobie simsona :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Zmniejsz przerwe na swiecy ,moze pomoc a roboty chwilka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 ...A jak to qwszytsko niepomoze to kup sobie simsona Tomcio taki cwany nie bądź!! 8) Simsona już miałem. Chodzi mi w wszystkim o to że każdy mi mówi co jest źle i jak powinienem zrobić. Gdy posłuchałbym wszyskich rad nawet po za forum to moja Honda by już nie jeździła. Jutro pójde zobaczyć czy nie są zabrudzone jakieś styki. Wiecie co. Wysłałem maila z zapytaniem do jednej firmy. Chcieli mi za robote skasować 100 zł. Czy to warto? Ten motocykl musi mieć 12 tys. obrotów. Nie ma rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 A teraz jaka predkosc osiagasz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 A można wiedzieć po kiego wała katujesz ten biedny silnik??? Trochie to dla mnie dziwne - chcesz żeby dobrze chodził a zażynasz go równo... CZy poza tym że nie kręci ci się do 12tys jak super-sportowa maszynka twoich marzeń, masz jeszcze jakieś zastrzeżenia? Słabo przyspiesza, dławi się, cokolwiek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 teraz to 85 km/h przy 7,5 tys obrotów. To jest mało. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.