klocek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 witam mam zamiar zakupic ten motorek zwracam sie przede wszystkim do posiadaczy takich sprzętów i do ludzi tórzy motor znaja jakie sa jego wady i zalety na co szczególnie zwrócioć uwage przy zakupie??z góry dziękuje pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tradasace Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Witajyamahą yzf 750 R ’94 przyjechałem 8 tys km , tą która jest nahttp://www.bikepics.com/members/tradas/kupiłem ją okazyjnie i wymagała dużego nakładu pracy ( ale przy sprzedaży i tak będę na +)ale do rzeczy :Po 38 tys km, tydzień temu wymieniłem łańcuch napędu alternatora, łańcuch rozrządu i gaźniki , gdyż iglice i rozpylacze w starych kwalifikowały się do wymiany ,przez to więcej palił i niestabilnie pracował, Zalety:Znakomite zawieszenie,regulacja, roczniki >96 miały już ohlinsa , elastyczność na wyższych biegach , nie trzeba często redukować biegów, pozycja za kierownica ( nisko się siedzi ) duża owiewka z przodu , pasażer też nie narzeka ; osiągi Wady : - w upały silnik szybko się nagrzewa a ciepłe powietrze wylatuje przez otwory pomiędzy ramą a zbiornikiem , jest ciepło a jak załączą się 2 wentylatory – gorąco, ale to tylko czujesz jak stoisz w korkach ... za to w chłodne dni jest przyjemnie i rzekłbym nawet milutko :( wiec to nie jest tak do końca wada-spalanie mogłoby być mniejsze , mi przy dynamicznej jeździe dochodziło do 10 l/100km, po wymianie gaźników powinno zatrzymać się na poziomie 8 l/100 , na trasach ze stałymi prędkościami jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 a masz moze jakies strony internetowe o tym modelu??? p.s a jak byście porównali gsxR750 do yzf..????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Jezdzilem YZF 750 przez jeden sezon, w 2001 rocznikiem 93. Po sezonie zamienilem na SRADa 750. Yamaha, do tego co kolega napisal powyzej moglbym dodac, ze:- pozycja w Y jest wygodniejsza niz w SRADzie, podnozki jakby nizej,a pozycja jakby nieco bardziej wyprostowana. Do dluzszych tras wygodniejsza, choc srad nie jest tragiczny.- bardzo liniowa charakterystyka silnika, dzieki zaworowi exup w wydechu jak sadze. Moej moto mialo b.dobrze wyregulowany ten zawor i po prostu mialo naprawde silny dol, srad wyraznie nabiera wigoru po 6-7tys obrotow.- moja Y nie miala regulacji zawieszenia z przodu i tlumien z tylu, wiec jezdziec bardziej wymagajacy powinien patrzec na roczniki od 94, w ktorych byl juz Ohlins i regulacja tlumien z przodu i z tylu. Moim zdaniem warto obejrzec i sprawdzic stan lozysk wahacza i dzwigni w centralnym zawieszeniu z tylu - malo kto dba o to i rozbiera po sezonie do smarowania. W takim moto moze byc juz tam sama rdza i ew. luzy lub zbyt duze tarcie co rzutuje na prace zawieszenia. Sprawdzilbym czy exup chodzi (zawor i silnik krokowy mocowany do ramy, po prawej stronie silnika). Z tego co wiem silniki w YZF sa niezle, choc z czasem kazdy sie zuzywa, sprawdzilbym w serwisie stan silnika ogolem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.