tomason2 Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Kumpel postanowił zrobić szli cylindra w swojej CZ 175. Cena szlifu 50zł do tego oryginalny czeski tłok 49,50zł i jeszcze 3 pierscienie po 3zł. Z lekka cena tłoka taka sama jak szlifu. Powiem że jeździ sie na niej zajebiście, ale jazda na 4 biegu odpada, bo starsznie trzesie tzn bieg wyskakuje. Co może być przyczyną ? Ja obstawiam ze to moze być zła regulacja biegu, ale mogło tez cos sie uszkodzić jak myslicie? Jesli wystarczy wyregulowac to jak do tego sie zabrać? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Ja bym obstawiał skrzywiony albo wypracowany wodzik. Wymiana niestety wiąże się z rozpołowieniem silnika :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 też mi się tak wydaje ale chyba lepiej najpierw pobawić się w regulacje. może to cos da i nie będzie trzeba silnika rozbierac.pzdrAHTOH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.