trzyper1 Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Mam pytanko czy silnik od yamahy sr 250 wejdzie w rame od 125 jeżeli ktos ma taki motorek to prosze o pilny kontakt .potrzeba mi pilnie głowice do sr 125 w dobrym stanie. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 nie wejdzie :cry: a co konkretnie jest Twojej głowicy, że wymieniasz? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyper1 Opublikowano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 po zdjęciu głowicy tłok został przedziurawiony na wylot od udeżających w niego zaworów jeden zawór został urwany gniazda wypalone.a niewiesz kto może mieć książke serwisową do tego moto najlepiej by było wymienić cały silnik lub takie elementy jak tłok , głowica. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 A czy jakić spec od głowic orzekł że jest ona do wymiany? Bo zawór można kupić oryginał (ok. 120 zł), lub dorobić u Paradowskich w Ursusie (Wawa). Słyszałem że Paweł Boruta (jeden z moderatorów) dorabiał tam na zamówienie i było to atrakcyjne jakościowo i cenowo.Wypalone gniazdo podlega frezowaniu i docieraniu nowego zaworu. Trzeba wziąć głowicę pod pachę, i podreptać do zakładu który robi szlify i głowice.Skoro jesteś z Suwałk, to dzwoń po Świętach do redakcji Świata Motocykli. Poproś z Szymonem Dziawerem. Powie ci gdzie dać głowicę do roboty, bo jesteście z jednego miasta. A o zawór pytaj Pawła na privie.Obstawiam że koszt frezowania obu gniazd i zabielenie przylgni głowicy nie przekroczy 150 zeta w Warszawie. Robiłem to latem w swojej TW200. To w Suwałkach musi być taniej.Tłok, pierścionki, uszczelki i tak musisz kupić. A głowica do SR,TW,XT 125 to wielka rzadkość na rynku. Prędzej trafisz czały silnik.Najpierw dowiedz się czy głowica jest do uratowania we wspomnianym warsztacie, a jak nie to dopiero będziemy się martwić.Powodzenia ;) P.S. Skoro zawory uderzału w tłok to może dlatego że jakiś magik tak bardzo splanował głowicę. Tylko gdzie tu teraz sprawdzić jaka powinna być wysokość głowicy nowej, i jakie jest pole tolerancji? Może w Mitsui, głównego dealera Yamahy w Warszawie przy ul. Połczyńskiej.Albo znaki na kołach rozrządu ktoś popi***ił 8O i mimo właściwej wysokości głowicy, zawory spotykały się z tłokiem. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.