suzuki123 Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 ... przydatnosc tych sprzetow do wycieczek za miasto, podrozy i rajdowania w terenie?Jezdze motocyklem szosowym, kiedys wiecej jezdzilem w terenie (Honda 125, CZ 125 516) a teraz chcialbym kupic wlasnie takie moto jak wyzej. Czy ktos z Was ma wlasne doswiadczenia z tymi modelami, podrozowaniem i jazda terenowa na nich? Jak jest z trwaloscia/awaryjnoscia?Mysle tak:Chcialbym,zeby moto bylo na 2 osoby - abym mogl z panna na krotsza wycieczke pojechac - ale niekoniecznie glownymi drogami raczej wiochy i przez las. Ale XT 600 uwazam,ze bedzie zbyt delikatna, gdy sam bede chcial porajdowac w terenie (zawieszenie delikatne i bez regulacji i ogolnie delikatniejsza konstrukcja) TT 600R cos kolo roku 2000 bylaby chyba idealna (ta z zawieszeniami Ohlinsa z pelna regulacja, wygladajaca prawie jak WRka) ale to sa moto powyzej 10-12tys zl, a ja chcialbym cos za 6 do 10tys zl. Wiec mysle o KLX 650 lub KLR 650 - BARDZO PROSZE O INFORMACJE, WASZE DOSWIADCZENIA zwiazane z tymi motocyklami. Chodzi takze o usterkowosc i dostepnosc czesci. Moze KLX 650 wersja R? ktora przerobilbym na 2 osoby? pozdrawiam wszystkich, wiosna juz jest!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Z tego co kojaże to użytkownik o nicku "Nitomen" jest świeżym właścicielem takiej Kawki.Kontaktuj się z nim, może odpowie na twoje pytania.Napewno jakieś informacje znajdziesz w archiwum. Pozdro KML!!! Dopisano:Znalazłem linka na allegro:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=45556590 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 20 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Dzieki za informacje, poszukam tego uzytkownika :-)Z tego co wiem - KLX to troche bardziej motocykl uterenowiony od KLRa - ale nie koniecznie, zalezy czy wersja R czy nie. Chcialbym maszyne z regulowanym zawieszeniem, i moze nie za ciezka... zeby moc samemu w terenie pojezdzic. TTR 600 bylaby chyba najlepsza - prosty i trwaly silnik a zawieszenie z regulacjami - tylko nie wiem czy z kolei wersje z lat 95-97, niekoniecznie R tez mialy regulowane zawieszenie dobrej jakosci???Moze ktos wie - prosilbym o odpowiedz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freak of nature Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 tutaj masz historie modelu tt600 http://www.xt600.de/xt_stammbaum/TT600/TT6...lgeschichte.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 witam !! wlasnie zauwazylem posta sorki ze tak pozno ale moj komp jest na wykonczeniu i ciezko cokolwiek na nim zrobic :/ a wiec jestem swiezym uzytkownikiem KLR 650 wczesniej mialem ETZ 251 i co to uzytkowania w terenie to duzo ci nie powiem ja nie szaleje ostro bo po 1 szkoda mi sprzeta po 2 nie mam kasy na jakies naprawy podzwonowe po 3 moto troszke ciezkie i musze sie przyzwyczaic i po 4 mam opony enduro a nie klocki :P do turystyki jest bardzo dobra spalanie na srednim poziomie 6/100 chlodzona woda wiec trwalosc wieksza i nie zagotujesz jej w miesciesilnik jak we wszystkich singlach prosty i latwy w samodzielnej obsludze rozruch elektryczny w KLR 650 i KLX 650 (dodatkowo mozna dostawic kopniach) wysokosciowio jest ok acz siedzialem na KLX i nie siegalem ziemi a mam 180 cm dostep do czesci jak to wiekszosci japoncow ceny podobne i dostep do nich podobny czasem sa na miejscu a czaserm musisz zamowic pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Super! dzieki za informacje... znaczy sie siodlo KLXa wyzej niz w KLR. A co ogolnie wiadomo o silnikach? Czy sa trwale, czy w takich uzywanych z dluzszym przebiegiem moto z lat 90tych sa jakies ogolne przypadlosci? Na co szczegolnie zwracac uwage? Kolega mial KLXa i np on mial klopot z walem - stuki na dole, tzn wal - stopa korbowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 po pewnym przebiegu wiadomo ze cos sie zacznie dziac jeszcze zalezy kto jak go traktowal i czy dbala o olej mam 2 znajomych co maja klr 600 jeden to 86 2 to 90 i mimo sporego przebiegu nic sie nie dzieje Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.