Skocz do zawartości

KLX 650 i KLR 650 z polowy lat 90tych - kto sprawdzal?....


Rekomendowane odpowiedzi

... przydatnosc tych sprzetow do wycieczek za miasto, podrozy i rajdowania w terenie?

Jezdze motocyklem szosowym, kiedys wiecej jezdzilem w terenie (Honda 125, CZ 125 516) a teraz chcialbym kupic wlasnie takie moto jak wyzej. Czy ktos z Was ma wlasne doswiadczenia z tymi modelami, podrozowaniem i jazda terenowa na nich?

Jak jest z trwaloscia/awaryjnoscia?

Mysle tak:

Chcialbym,zeby moto bylo na 2 osoby - abym mogl z panna na krotsza wycieczke pojechac - ale niekoniecznie glownymi drogami raczej wiochy i przez las. Ale XT 600 uwazam,ze bedzie zbyt delikatna, gdy sam bede chcial porajdowac w terenie (zawieszenie delikatne i bez regulacji i ogolnie delikatniejsza konstrukcja) TT 600R cos kolo roku 2000 bylaby chyba idealna (ta z zawieszeniami Ohlinsa z pelna regulacja, wygladajaca prawie jak WRka) ale to sa moto powyzej 10-12tys zl, a ja chcialbym cos za 6 do 10tys zl. Wiec mysle o KLX 650 lub KLR 650 - BARDZO PROSZE O INFORMACJE, WASZE DOSWIADCZENIA zwiazane z tymi motocyklami. Chodzi takze o usterkowosc i dostepnosc czesci. Moze KLX 650 wersja R? ktora przerobilbym na 2 osoby? pozdrawiam wszystkich, wiosna juz jest!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojaże to użytkownik o nicku "Nitomen" jest świeżym właścicielem takiej Kawki.

Kontaktuj się z nim, może odpowie na twoje pytania.

Napewno jakieś informacje znajdziesz w archiwum.

 

Pozdro KML!!!

 

Dopisano:

Znalazłem linka na allegro:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=45556590

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informacje, poszukam tego uzytkownika :-)

Z tego co wiem - KLX to troche bardziej motocykl uterenowiony od KLRa - ale nie koniecznie, zalezy czy wersja R czy nie. Chcialbym maszyne z regulowanym zawieszeniem, i moze nie za ciezka... zeby moc samemu w terenie pojezdzic. TTR 600 bylaby chyba najlepsza - prosty i trwaly silnik a zawieszenie z regulacjami - tylko nie wiem czy z kolei wersje z lat 95-97, niekoniecznie R tez mialy regulowane zawieszenie dobrej jakosci???

Moze ktos wie - prosilbym o odpowiedz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam !!

wlasnie zauwazylem posta sorki ze tak pozno ale moj komp jest na wykonczeniu i ciezko cokolwiek na nim zrobic :/

 

a wiec jestem swiezym uzytkownikiem KLR 650 wczesniej mialem ETZ 251 i co to uzytkowania w terenie to duzo ci nie powiem ja nie szaleje ostro bo po 1 szkoda mi sprzeta po 2 nie mam kasy na jakies naprawy podzwonowe po 3 moto troszke ciezkie i musze sie przyzwyczaic i po 4 mam opony enduro a nie klocki :P

 

do turystyki jest bardzo dobra spalanie na srednim poziomie 6/100 chlodzona woda wiec trwalosc wieksza i nie zagotujesz jej w miescie

silnik jak we wszystkich singlach prosty i latwy w samodzielnej obsludze rozruch elektryczny w KLR 650 i KLX 650 (dodatkowo mozna dostawic kopniach) wysokosciowio jest ok acz siedzialem na KLX i nie siegalem ziemi a mam 180 cm

 

dostep do czesci jak to wiekszosci japoncow ceny podobne i dostep do nich podobny czasem sa na miejscu a czaserm musisz zamowic

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super! dzieki za informacje... znaczy sie siodlo KLXa wyzej niz w KLR. A co ogolnie wiadomo o silnikach? Czy sa trwale, czy w takich uzywanych z dluzszym przebiegiem moto z lat 90tych sa jakies ogolne przypadlosci? Na co szczegolnie zwracac uwage? Kolega mial KLXa i np on mial klopot z walem - stuki na dole, tzn wal - stopa korbowodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pewnym przebiegu wiadomo ze cos sie zacznie dziac jeszcze zalezy kto jak go traktowal i czy dbala o olej mam 2 znajomych co maja klr 600 jeden to 86 2 to 90 i mimo sporego przebiegu nic sie nie dzieje

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...