Skocz do zawartości

kawasaki kle


Gość marseelus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Masa gotowego do jazdy 200 kg, wiec w teren sie nie nadaje. Do miasta i turystyki spoko. 50 koni, slilnik ten co w er-5 i prawie taki sam jak w gpz 500s. Wady: wypalanie sie zaworow wydechowych przy wiekszych przebiegach, urywajace sie mocowania kolektorow wydechowych. Opis jako motocykla uzywanego w ŚM 8/2001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem KLE i moge powiedzieć, że moto godne jest polecenia. Przede wszystkim do turystyki (co dwa gary to nie jedem), ale również do pośmigania po mieście (dynamiczny silnik). Z tym spalaniem też nie do końca jest tak jak piszą (przynajmniej w moim przypadku). Zresztą napisał to też Maciek Kwiecień, który swego czasu jechał KLE na wyprawę do Iranu (chyba). Mój palił na trasie ok. 5,4 l/100 km. W mieście wiadomo, jak chce się poszaleć to spali więcej. Rok produkcji '91, przejeździłem 30 tys. km, a przebieg całkowity jak go sprzedawałem to 64 tys. km i nigdy nie miałem z nim problemów. Fakt, raz się urwało mocowanie kolektorów wydechowych (ale dobry spawacz i było po sprawie). Urwało mi się też mocowanie owiewki przy zbiorniku (też przypadłość KLE). Moim zdaniem dobry motocykl, szczególnie dla początkującego.

Mogę wysłać skany artykułów ze ŚM i Motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...