Skocz do zawartości

wszelkie problemy z pompka sie skonczyly


rybson13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przejde do rzeczy jako ze mialem problem z pompka odrazu jak kupilem jak wiadomo fabryka ifa nie postarala sie nad pompka hamulcowa ;/ pompka cieknela jak glupia;p oraz wlacznik swiatla hamulca nowe nawalily mi 2 razy wytrzymaly po 2 dni:( po konsultacji z kumplami dowiedzialem sie ze oni mieli jakies leprze i im wytrzymywaly tydzien heheh;D nie wiem ale jakas tandeta rzemieslnicza moze orginaly byly leprze no wiec zaczolem myslec czytac lecz od tego myslenia rozbolala mnie glowa;] i jako ze mam ojca mechanika skurczybyka dalem mu zlecenie zeby to on pomyslal heheh ma chlop doswiadczenie podsonolem mu pomysl tylko ktorejs madrej glowy (bodajze MlodyVFR szacuneczek) ze trzeba tam wsadzic zimering dwuwargowy 10x20x7 wiec zakupil ten i jescze drugi taki maly co tez przychodzi lecz on byl juz orginalny zrobil nowy tloczek gdyz stary byl zniszczony mial na sobie jakas gume po ktorej jezdzil zimering nowy tloczek nie roznil sie od zwyklego zawiele pozatym ze zostal dopasowany do 10x20x7 zostal zahartowany i pochromowany ojciec stwierdzil tez ze nie bedzie dorabial podkladki choc zimering od orginalu jest krotszy ale stwierdzil ze tam niema cisnienia i nic sie nie ma prawa dziac teraz wszystko chodzi pieknie ladnie suchutko;] hampel brzytwa az strach hamowac co do wlacznika to ojciec zastosowal wlacznik hudrauliczny tak!! hydraulczny dziala pod cisnieniem;] od Stara zUka nazwa przelacznik hydrauliczny stopu koszt 15zl zostala wywiercona dziura nagwintowane tak jak na fotce i tam wkrecone prezentuje sie niezle choc dziwnie;] i tak oto moze problemy sie skonczyly;] z czego sie ciesze jakies pytania pisac smialo odpowiem ogladnijcie fotki pompki i mojej mz ;D aha wiem wime mam moto brudne ale zauwazylem to dopiero na zdjeciach btw. kto chce skozystac z tego niech kozysta ale gwarancji to ja nie daje ale ma chodzic;] dlugo dlugo dlugo

 

 

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030670

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030671

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030672

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030673

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030674

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030675

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030676

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030677

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030678

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030679

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030680

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030681

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030682

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030683

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030684

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030685

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030686

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030687

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030688

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030689

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030690

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030691

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030692

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030693

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030694

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030695

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030696

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030697

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030698

www.stingh.is.net.pl/mz/P1030699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie moje małe spostrzeżenia, tylko się nie obraź ;)

Ten hydrauliczny włącznik światła stop może działa bardzo dobrze ale nie można juz niestety tego powiedzieć o wyglądzie, osobiście na twoim miejscu pomalowałbym wszystko na czarno skoro już nie będzie wycieków bo jak dla mnie czarne pomalowanie najbardziej pasuje do etkowej kierownicy, no ale najważniejsze wszak że hamulec nie cieknie

I jeszcze jedno, widząc te błotko tak mnie jakoś na myśl przyszło że jeździsz po takim troszke błotnistym terenie i na twoim miejscu założyłbym spowrotem gumy na teleskopy

Ale to tylko moja nic nie znaczaca opinia :twisted:

Trzymaj się i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ejzdze po blotnistym tylko w zimie kiedy jescz esniegu niebylo sie pzrejechalem i nieumylem moto bo zapomnialem ale zaraz to zrobie hehe mi sie malowane niepodoba bo ta farba i tak odchodzi a ten wlacnzik az tak tragicznie nie wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh stare dobre patenty MZ obecnie kupilem kawe KLR 650 ale chyba zle zorobilem w planach powrot do MZ 251 i dodatkowo kupie jakies auto :);)

 

a co do tloczka hamulcowego ja dotoczylem szerszy od orginalu ok 1 mm wypolerowalem miejsce gdzie pracuje guma i zalozylem orginalny simmering nic nie cieklo ale w lato podczas goracych dni tloczek ciezko pracowal na powrocie tzn sprezyna ciezko radzila z powrotem tloczka obawiam sie ze i u ciebie moze takie cos nastapic ale do lata simmering powinien sie troszke wyrobic wiec moze nie bedzie problemu

 

a z tym czujnikiem ciekawy patent z czego to jest ?? i czym uszczelniles gwint ??

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...