Skocz do zawartości

Gaznik podcisnieniowy do Junaka


miss_diva
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bo palic wiecej bedzie,albo moze nierowno chodzic...takie tam,ale od jawy dysza moze bedzie pasowac nie wiem bo nie sprawdzalem, lepiej zaluz ten gaznik od jawy, jak masz pod reka niz na pegazie jezdzic i to przelewanie to naprawde porazka,nigdy mi sie pegaz nie podobal zreszta,moze trafilem na takiego rozpieprzonego od poczatku ale juz mam go dosyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a poloczyl to w bardzo prosty sposób :

wytoczyl z pozadnego kawalka z jednej strony pod janka glowice z 2 pod gazink jawy. wyrównal i dopolerowal i wszystko cacy chociaz na poczatku mial problemy z obrotami ale doszli po dniu

pozdro :)

 

A mozesz qmpla poprosic o jakis prosty rysunek tego krucca? Wiem, ze gaznik powinien byc w odpowiedniej odleglosci od glowicy (dlugosc drogi przelotowej dla mieszanki), bo inaczej moga byc szopki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz: klikasz na glownej stronie forum -> album

wybierasz kategorie inne, potem klikasz DODAJ i jedziesz dalej - fotka musi miec wymiar max 800x600 i rozmiar pliku nie wiekszy niz 120 kilo. najlepiej wyslij mi te fotki na maila, ja je wrzuce na forum jak bedziesz chcial :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wszystko jest lepsze od pegaza :D dlatego w swojej wsk 175 zaczołem kombinować, najpierw zakładałem gaźnik od cz 350 (pratycznie wkręcasz i nic nie przerabiasz) lepiej trzymał regulacje ale miał tą wade ze nadal miał komore pływaową z boku, potem zastanawiałem się nad gaźnikiem od jawy 350, ale wybur padł na gaźniczek od mz 250, z tego co patrzyłem to mozna zastosować gaźniczek od dniepra ;)

 

gaźniorek od mz 250 zamontowałem lecz nieznalazłem gościa który by u mnie spawał alu i ssał lewe powietrze dlatego nie mogłem w pełnym zakresie ocenić pracy. Gaźnik od jawy 350 testował moj kolega poprostu trzymał lepiej ustawienia i nie był wrażliwy na przechylanie ;) Gaźni od dniepra nie wpadł mi jeszcze w ręce więc to tylko surowy pomysł;)

 

 

Teraz troche o tym jak powinna wyglądać dobra rzeróbka:

1. kruciec powinien mieć taki sam przelot jak gaźnik czyli w przypadku jawy 28mm (mz 30mm)

2. sposub mocowania musi być mocny (silnik ma spore wibracje)

3. nie należy niczego uszczelniać sylikonem (rozpuści się)

4. długość linek (nie powinny się plotac ani być za krutkie)

w junaku i wsk 175 jest onfortowa sytuacja powiększenie kanału nie stanowi problemu(4mm to nie problem). W wsk jawach i cz (bo te motocykle mają podobne mocowania gaźnika) należy powiększyć też okno w cylidrze inaczej to nic nie da.

 

filtry, dysze głowne :

w śrud fitrów ruluje filtr od jawy żużlowej (niskie opory) filtr musi być w "puszce" (ja to tak nazywam jej pojemność siemusi wyznaczyć ale niewim dokładnie jak dlatego zawsze dawałem puszke 1l niewiem ja sprawa miała by się w junaczku)

dysza główna:

myśle ze do junaka 160 wystarczy (mówie to na własne wyczucie)

 

Wreszcie jak to cholerstwo wyregulować zabiegi normalne z tym ze trzeba robić wszystklo od ustalenia poziomu paliwa do regulacji dyszy obrotów jałowych (w pegazie ta śrubka z boku tóra lubiła się odręcać )

iglica hmm.. metoda prub i błędów (niestety nie powiem nic do kłądniej)

śrubke wolnych obrotów ustawiam zawsze w taki soposub:

 

1. rozgrzewam silnik do normalnej temp. pracy (ooło 100 stopni C)

2. luzuje napięcie linki gazu

3. ustawiam wolne obroty(śrubą regulującą połoożenie przepustnicy, silnik powinien na wolnych obrotach chodzić w miare płynnie dla osub które mają obrotomierz to obroty zbliżone do 1000obr/min)

4. wkręcam śrube wolnych obrotów(tą z boku, silni powinien zgasnąć)

5. po zgaśnieciu wykręcam trodzke śrubke(0,5 obrotu) i zapalam motor

6. wykręcam śrubke aż do mometu kiedy obroty przestaną rosnoć (jak się wsłuchacie to zrozumiecie o co mi chodzi)

7. ustawiał napięcie linek i ameno!!

 

troche się rozpisałem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i przepraszam ze znow nawalilem bo obiecalem zalatwic rysonek z gaznika do cylindra ale zrozumcie mnie kupilem jnaka M10 w czwartek wieczoerm i niemialem czasu ale do poniedzialku powinno byc zrobione ja k dobze pujdzie to jutro pojezdze se jankiem heheeh

 

pozdrawaim i sorki tych co chwilowo zawiodlem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...