Joe Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 bo palic wiecej bedzie,albo moze nierowno chodzic...takie tam,ale od jawy dysza moze bedzie pasowac nie wiem bo nie sprawdzalem, lepiej zaluz ten gaznik od jawy, jak masz pod reka niz na pegazie jezdzic i to przelewanie to naprawde porazka,nigdy mi sie pegaz nie podobal zreszta,moze trafilem na takiego rozpieprzonego od poczatku ale juz mam go dosyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 fakt - Pegaz to niezbyt szczesliwy wynalazek, choc na tamte czasy... ehh, powalcze z JIKOV'em, moj brat na tym swego czsu jezdzil i byl bardzo zadowolony :) Dzieki wszystkim za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 a poloczyl to w bardzo prosty sposób :wytoczyl z pozadnego kawalka z jednej strony pod janka glowice z 2 pod gazink jawy. wyrównal i dopolerowal i wszystko cacy chociaz na poczatku mial problemy z obrotami ale doszli po dniu pozdro :) A mozesz qmpla poprosic o jakis prosty rysunek tego krucca? Wiem, ze gaznik powinien byc w odpowiedniej odleglosci od glowicy (dlugosc drogi przelotowej dla mieszanki), bo inaczej moga byc szopki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 ok zapytam i dam ci odpowiec daj mi jakies 5 dni i bedzie gotoweaha ale musi mi ktos wytlumaczyc w jaki sposob zamiescic fotki na 4um bo ja niewiem jak sie to robi pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Kurcze ;) bede naprawde wdzieczny ;) a fotki to sie zamieszcza w tych albumach. Klikasz na dodaj nowe zdjecie, wybierasz zdjecie z dysku i jazda :) Ale jak chcesz to mozesz mi te fotki podeslac na mail'a ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 jeszcze raz: klikasz na glownej stronie forum -> albumwybierasz kategorie inne, potem klikasz DODAJ i jedziesz dalej - fotka musi miec wymiar max 800x600 i rozmiar pliku nie wiekszy niz 120 kilo. najlepiej wyslij mi te fotki na maila, ja je wrzuce na forum jak bedziesz chcial :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 obiecalem zalatwic info. na temat przejscia z gaznika jawy do junaka spotkalem sie juz z kolega i bedzie gotowe na czwartek ewn. piatek pozdrawaim ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 15 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Bardzo Ci dziekuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 wszystko jest lepsze od pegaza :D dlatego w swojej wsk 175 zaczołem kombinować, najpierw zakładałem gaźnik od cz 350 (pratycznie wkręcasz i nic nie przerabiasz) lepiej trzymał regulacje ale miał tą wade ze nadal miał komore pływaową z boku, potem zastanawiałem się nad gaźnikiem od jawy 350, ale wybur padł na gaźniczek od mz 250, z tego co patrzyłem to mozna zastosować gaźniczek od dniepra ;) gaźniorek od mz 250 zamontowałem lecz nieznalazłem gościa który by u mnie spawał alu i ssał lewe powietrze dlatego nie mogłem w pełnym zakresie ocenić pracy. Gaźnik od jawy 350 testował moj kolega poprostu trzymał lepiej ustawienia i nie był wrażliwy na przechylanie ;) Gaźni od dniepra nie wpadł mi jeszcze w ręce więc to tylko surowy pomysł;) Teraz troche o tym jak powinna wyglądać dobra rzeróbka: 1. kruciec powinien mieć taki sam przelot jak gaźnik czyli w przypadku jawy 28mm (mz 30mm) 2. sposub mocowania musi być mocny (silnik ma spore wibracje) 3. nie należy niczego uszczelniać sylikonem (rozpuści się) 4. długość linek (nie powinny się plotac ani być za krutkie)w junaku i wsk 175 jest onfortowa sytuacja powiększenie kanału nie stanowi problemu(4mm to nie problem). W wsk jawach i cz (bo te motocykle mają podobne mocowania gaźnika) należy powiększyć też okno w cylidrze inaczej to nic nie da. filtry, dysze głowne : w śrud fitrów ruluje filtr od jawy żużlowej (niskie opory) filtr musi być w "puszce" (ja to tak nazywam jej pojemność siemusi wyznaczyć ale niewim dokładnie jak dlatego zawsze dawałem puszke 1l niewiem ja sprawa miała by się w junaczku) dysza główna: myśle ze do junaka 160 wystarczy (mówie to na własne wyczucie) Wreszcie jak to cholerstwo wyregulować zabiegi normalne z tym ze trzeba robić wszystklo od ustalenia poziomu paliwa do regulacji dyszy obrotów jałowych (w pegazie ta śrubka z boku tóra lubiła się odręcać )iglica hmm.. metoda prub i błędów (niestety nie powiem nic do kłądniej) śrubke wolnych obrotów ustawiam zawsze w taki soposub: 1. rozgrzewam silnik do normalnej temp. pracy (ooło 100 stopni C) 2. luzuje napięcie linki gazu3. ustawiam wolne obroty(śrubą regulującą połoożenie przepustnicy, silnik powinien na wolnych obrotach chodzić w miare płynnie dla osub które mają obrotomierz to obroty zbliżone do 1000obr/min) 4. wkręcam śrube wolnych obrotów(tą z boku, silni powinien zgasnąć) 5. po zgaśnieciu wykręcam trodzke śrubke(0,5 obrotu) i zapalam motor6. wykręcam śrubke aż do mometu kiedy obroty przestaną rosnoć (jak się wsłuchacie to zrozumiecie o co mi chodzi) 7. ustawiał napięcie linek i ameno!! troche się rozpisałem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 wlasnie nabylem taki gaznik od cz 350 - pasuje bez przerobek do glowicy Jasia. Jak sie nie spisze to zaloze jikova od jawki 350, brachol na tym jezdzil i pamietam, ze motor naprawde dobrze gral, poza duzym spalaniem paliwa niestety... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 cz pali duzo z troche innych powodów niż gaźnik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 a z jakich? bo nie kumam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 najistotnieszy powud to 2 gary licząc ze cz ma pali 6l na 100km to jeden gar spala 3l niewiem czy dobrze licze ale to np. dużo mniej niz wsk 175 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 witam i przepraszam ze znow nawalilem bo obiecalem zalatwic rysonek z gaznika do cylindra ale zrozumcie mnie kupilem jnaka M10 w czwartek wieczoerm i niemialem czasu ale do poniedzialku powinno byc zrobione ja k dobze pujdzie to jutro pojezdze se jankiem heheeh pozdrawaim i sorki tych co chwilowo zawiodlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 ale co ma spalanie CZ do spalania Junaka z gaznikiem od CZ? :P bo o to idzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.