Sidewinder Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Nie jest mógłbyś to rozwinąć :idea: :?: Jest to prawdopodobnie Suzuki GSX-R 750 R (reduced effect). Mają w standardzie 73 Kw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2x Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Poczekaj az sie zrobi ciepło i wyjedż nim n atrase wtedy przekonas zsie co jest wart naprawde - tym co jest w papierach nie ma co sie sugerowac zabardzo - w róznych kraja sa dziwn eprzepisy ograniczajace moc i czesto mo cta ograniczona jest tylko n apapierze aby własciciel mial spokój z ubzepieczalnia i policja - a tak naprawde zaraz po zakupie maszyna zostaje odblokowana - tylko w papierach nic sie nie zmiania - . Ja kupilem kiedys R6 oficjalnie zdławiona do 32KM ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Witam ponownie.A wiec sprawa wyglada nastepujaco ze motor ladnie smiga i @ll jest ok ale gdy przekrocze predkosc 200km/h po jakiejs chwili zaczyna mi go dlawic niedostaje paliwa obroty spadaja i silnik gasnie.Gazniki mi wyczyscili takze jaka moze byc tego przyczyna :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 wszyscy tak robia , szczególnie z enduro , homologacja na 20km, a ma 60 :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Timac, jesli twoj srad jest zdlawiony to jest to zrobione poprzez przewiercenie przepustnic podcisnieniowych. Mozna to sprawdzic na sluch, ale nie bede sie rozpisywal - prosciej mozesz to zprawdzic wymontowujac przepustnice, lub zlecajac to w warsztacie. Dlawiony SRAd ma przewiercona przepustnice w ok. 1/4 jej wysokosci, co powoduje ze podnosi sie ona tylko do pewnej wysokosci, nie otwierajac na maxa przelotu w gaznikach. Mozna je wymienic na nowe nieprzewiercane lub ewentualnie starannie zakleic ale w taki sposob,zeby klej nie wypadl i nie polecial w cylindry.Tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 31 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 11.04 daje motor do serwisu SUZUKI takze wtedy bede wiedzial na czym stoje.Mam nadzieje ze bedzie to jakas blachostka i niekosztowny wydatk :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.