paho Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 a więc po kolei i od poczatku...najpierw oczyść cały silnik żeby był po prostu czysty....późnie zacznij go dokładnie szlifować papierem sciernym wodnym zaczynając od granulacji 800 kończąc na 1500....a póxniej nałóż paste na szmatke i jedź z tym światem.....jak pasta która polerujesz bardzo zczernieje to zetrzyuj paste, daj nową i jedż z tym swiatem dalej....ja znów żeby sobie ręke szczędzić po p[rostu kupiłem dwa krążki polerskie a nie jeden...a dlaczego??zawsze na poczattku polerowania robi sie delikatnie mówiąc syf....a jak kończe polerowanie to daje czysty krążek i poleruje aż ślepi:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 29 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 a więc zrobiłem tak wypolerowałem to papierem sciernym na błysk i nie wiem co dalej wezme paste automax i ładnie nałoze na to warstwe po watrswie aż bedzie połyzk bez smug:D (wg sposobu paho) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.