Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2004 Witam Czy można zregenerowac warjator ??? Rowek od paska .Robił ktoś coś takiego ? Wiadomo z kasom cieniutko :P pozdro :banghead: edit: Ice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Raczej wątpie, ale tego nie wykluczam...Co sie dokladnie z nim stalo?? Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Witam Obie tarcze warjatora mają głebokie rowki od paska. Myśle je zaspawać i ma tokarke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 mam pyatnie a co to jest ten warjator?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Witam Na samej górze jest opcja Szukaj :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Wariator jest czescia odpowiedzialna za pzreniesienie napedu w skuterze... w srodku wariatora znajduja sie rolki (ciezarki) ktore powoduja zmiane przelozenia... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 21 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2004 Nie slyszalem jeszcze o naprawie wariatora i naspawywaniu materialu w wyszlifowanych miejscach. Wariator poddawany jest dosyc duzym obciazeniom silowym i termicznym, wiec nie wiadomo ile taka naprawa wytrzyma. Dodatkowo wazne jest zachowanie uksztaltowania plaszczyzn z przed naprawy.O jaki model jednosladu tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dezerter72 Opublikowano 22 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 nie ma takiej opcji :P , nie do naprawy :P pozdro z Koszalina Vicaso Team Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JRK Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 Z tego co wiem z własnej praktyki to z wariatorem nic nie zrobisz... jest mało poręczny do obróbki i wogule pierwsze słysze o regenerowaniu. Jeśli szukasz taniego rozwiązania to popytaj o urzywane wariatory u importerów części motocyklowych. A jeśli już bedziesz musiał kupować nowy to kup jakiś tuningowy bo podobno bardzo poprawia przeniesienie napędu i zwieksza Vmax, a z tego co wiem jest tańszy niż oryginalny producenta skutera. Kombinuj. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 1 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2005 mam pyatnie a co to jest ten warjator?? Wariator odpowiada za funkcje bezstopniowego przeniesienia napedu. Sila odsrodkowa dziala na ciezarki w wario, ktore sciskaja jeden talerz do drugiego- nieruchomego, powodujac ruch paska do zewnatrz okregu pomiedzy talerzami. Dzieki temu przelozenie jest zalezne od obrotow calego ukladu. Skuter moze sie rozpedzac, "kierowany" jedynie obrotami silnika. Mozna to porownac do przerzutki rowerowej znajdujacej sie przy korbie. Im wieksza srednica okregu, tym wieksza predkosc przy tych samych obrotach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.