Juki89 Posted August 28 Share Posted August 28 Witam wszystkich Motocyklistów i Motocyklistki, mam na imię Bartek, mam 33 lata, zawsze byłem aktywnym człowiekiem z zamiłowaniem do fotografii, astrofotografii i akwarystyki, była to moja pasja którą spełniałem. Również posiadam Junaka o pojemności 125ccm, który daje Mi dużą frajdę, a raczej dawał. Od wielu lat choruję na nerki na początku było to widać jedynie na badaniach gdzie białko pojawiało się w małych ilościach w moczu. Od pewnego czasu zaczęły mi puchnąć stopy i kostki co utrudnia chodzenie a czasem i założenie butów a co za tym idzie codziennie funkcjonowanie, pojawiły się częste bóle głowy i brak sił jak i podwyższone ciśnienie tętnicze krwi. W nocy występują częste krwawienia z nosa które zaburzają mój sen. Niestety koszty leczenia przekraczają moje możliwości finansowe. Moje samopoczucie przez chorobę się pogorszyło, ze wszystkim zostałem sam i na nikogo nie mogę liczyć. Pracuję jako dostawca posiłków lecz z moimi dolegliwościami mam co raz większy problem z prowadzeniem samochodu. Proszę tylko o minimalną pomoc z czego będę bardzo wdzięczny. Każdy grosik się liczy, Jeśli ktoś nie może pomóc niech chociaż udostępniania zrzutkę z czego będę wdzięczny. https://zrzutka.pl/8hhgd7 Przez ten czas dużo osób mi pomogło przez co bardzo, ale to bardzo dziekuję. Mam nadzieję, że wkońcu wrócę do zdrowia i bedę wreszcie mógł spełniać swoje marzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juki89 Posted September 1 Author Share Posted September 1 Proszę o udostępnienie mojego posta będę bardzo wdzięczny. Aktualnie napuchnięte nogi utrudniają mi funkcjonowanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juki89 Posted September 5 Author Share Posted September 5 Jeszcze raz dziękuję wam za pomoc i wsparcie w leczeniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...