szwarc Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Trzeba wyciągnąć to kolanko - na jego końcu znajduje się wyżłobienie w którym powinien być oring - z pewnością do wymiany :icon_razz: ewentualnie można zastosować zamiast oringa sylikon - ale odporny na temperatury - chociaż może to nie być zbyt trwałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryo Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Jakie powinno być ciśnienie powietrza w amortyzatorach z tyłu?Witam , tez jestem zainteresowany ustawieniem tylnych amorów. Jest tam skala 1-3 . Jadąc obciążonym na maxa ustawić tył na 3.?? Miałem różne wartości i szczególnie nie odczułem różnicy , jak to jest z tą regulacją. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Witam , tez jestem zainteresowany ustawieniem tylnych amorów. Jest tam skala 1-3 . Jadąc obciążonym na maxa ustawić tył na 3.?? Miałem różne wartości i szczególnie nie odczułem różnicy , jak to jest z tą regulacją. PozdroWitam,ciśnienie nadal nie wiem jakie ma być ale odnośnie tej regulacji pokrętłem to ja mam 4 stopnie i różnicę widać już po zmianie o 1 stopień. Przy jeździe z dziewczyną, na najbardziej miękkim ustawieniu zawieszenie na dziurach dobijało. Zmieniłem o 1 i jest ok- chyba że straszna dziura ;) Do jazdy z bagażem będę musiał jeszcze przestawić bardziej. Na najtwardszym jeździ się fajnie o ile jest gładziutka droga bo na nierównościach motocykl zachowuje się jakoś "nerwowo".pozdrawiam p.s. może ktoś wie jakie powinno być to ciśnienie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryo Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam,ciśnienie nadal nie wiem jakie ma być ale odnośnie tej regulacji pokrętłem to ja mam 4 stopnie i różnicę widać już po zmianie o 1 stopień. Przy jeździe z dziewczyną, na najbardziej miękkim ustawieniu zawieszenie na dziurach dobijało. Zmieniłem o 1 i jest ok- chyba że straszna dziura :( Do jazdy z bagażem będę musiał jeszcze przestawić bardziej. Na najtwardszym jeździ się fajnie o ile jest gładziutka droga bo na nierównościach motocykl zachowuje się jakoś "nerwowo".pozdrawiam p.s. może ktoś wie jakie powinno być to ciśnienie :)Witaj , ja mam tez 4 stopnie. - sorry. Czyli im większy numer tym bardziej twarde. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz_jasiu Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam,ciśnienie nadal nie wiem jakie ma być .........p.s. może ktoś wie jakie powinno być to ciśnienie :flesje: Witam! Mam tutaj tabelki z książki serwisowej Vulcana co do ciśnienia w amortyzatorach przednich i tylnich oraz stopnie ustawień zawieszenia tylnego w odniesieniu do obciążenia (choć moim zdaniem to według własnego uznania te 4stopniowa regulacja). Zawieszenie przód i tył (ogólnie) po zagłębieniu się w treść obrazka myślę że każdy dojdzie do wszystkiego mimo angielskiego,no a co do ciśnienia to widać tutaj jedynie górną wartość a co do tego przedziału ciśnienia to wydaje mi się że według własnego uznania w zależności od potrzeby i wygody. Zawieszenie tył - ciśnienie powietrza tutaj tabelka z ciśnieniem w tylnich amortyzatorach z podziałem na obciążenie motocykla, trochę trzeba się zastanowić żeby to zrozumieć ale jakoś tak ogólnie jest tam pokazane ile najlepiej napompować powietrza Zawieszenie tył - regulacja 4stopniowa no i tutaj tabelka z ustawieniem tej 4stopniowej regulacji też w stosunku do obciążenia Mam nadzieje że jakoś pomogłem.Pozdrwaiam !! Tomek ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Witam! Mam tutaj tabelki z książki serwisowej Vulcana co do ciśnienia w amortyzatorach przednich i tylnich oraz stopnie ustawień zawieszenia tylnego w odniesieniu do obciążenia (choć moim zdaniem to według własnego uznania te 4stopniowa regulacja). Zawieszenie przód i tył (ogólnie) .... Wielkie dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryo Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam! Mam tutaj tabelki z książki serwisowej Vulcana co do ciśnienia w amortyzatorach przednich i tylnich oraz stopnie ustawień zawieszenia tylnego w odniesieniu do obciążenia (choć moim zdaniem to według własnego uznania te 4stopniowa regulacja). Zawieszenie przód i tył (ogólnie) po zagłębieniu się w treść obrazka myślę że każdy dojdzie do wszystkiego mimo angielskiego,no a co do ciśnienia to widać tutaj jedynie górną wartość a co do tego przedziału ciśnienia to wydaje mi się że według własnego uznania w zależności od potrzeby i wygody. Zawieszenie tył - ciśnienie powietrza tutaj tabelka z ciśnieniem w tylnich amortyzatorach z podziałem na obciążenie motocykla, trochę trzeba się zastanowić żeby to zrozumieć ale jakoś tak ogólnie jest tam pokazane ile najlepiej napompować powietrza Zawieszenie tył - regulacja 4stopniowa no i tutaj tabelka z ustawieniem tej 4stopniowej regulacji też w stosunku do obciążenia Mam nadzieje że jakoś pomogłem.Pozdrwaiam !! Tomek !Dzięki bardzo Tomek -pomogłeś . Pozdrawiam Maryo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hacker82 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Mam pytanie gdzie w woj. świętokrzyskim lub małopolskim znajduje się zakład, który przewinie mi alternator?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dryniu Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie. Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected] Pozdrawiam dryniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz_jasiu Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie. Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected] Pozdrawiam dryniu Witam Serdecznie w moim imieniu :rolleyes: Życzę przyjemności z jazdy ;) A w sprawie serwisówki na PW się odezwałem do Ciebie, jesli ktoś jeszcze byłby zainteresowany to proszę pisać. Pozdrawiam Tomek ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryo Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie. Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected] Pozdrawiam dryniuWitaj Dryniu wśród posiadaczy VN -ów Myśl,że już zostałeś przyjęty i zakceptowany.Co do instrukcji w j.angielskim - to kontaktuj się z Maćkiem z Kraśnika.ozdrawiamMaryo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek2405 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie. Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected] Pozdrawiam dryniu Witam w naszym gronie, z serwisówka nie ma problemu daj swoje namiary na PW lub SMS-em i wysyłam PocztąPolską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRON Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Własnie dzisiaj przesiadłem się z VN 750 na WILD STARA. Ale miło będę wspominał moje pierwsze moto.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VMów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moby04 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Sam ostatnio dołączyłem do grona "dawców nerek" jak zwykli nazywać nas użytkownicy puszek. Traf chciał, że na pierwszy ogień poszedł Vulcan 750. Jeżdżę od niedawna ale wiem, że nie mogłem trafić lepiej jeśli chodzi o pierwszy motor. Dlatego też pokornie proszę o przyjęcie mnie do grona dumnych posiadaczy tej zacnej maszyny... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witamy MOBY04. Gratulacje z wyboru - zaprawszam Cie rozwniez do VROC Witamy MOBY04. Gratulacje z wyboru - zaprawszam Cie rozwniez do VROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.