Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki VN 750 łączcie się!


Gość Maryanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba wyciągnąć to kolanko - na jego końcu znajduje się wyżłobienie w którym powinien być oring - z pewnością do wymiany :icon_razz: ewentualnie można zastosować zamiast oringa sylikon - ale odporny na temperatury - chociaż może to nie być zbyt trwałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie powinno być ciśnienie powietrza w amortyzatorach z tyłu?

Witam , tez jestem zainteresowany ustawieniem tylnych amorów. Jest tam skala 1-3 . Jadąc obciążonym na maxa ustawić tył na 3.?? Miałem różne wartości i szczególnie nie odczułem różnicy , jak to jest z tą regulacją. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , tez jestem zainteresowany ustawieniem tylnych amorów. Jest tam skala 1-3 . Jadąc obciążonym na maxa ustawić tył na 3.?? Miałem różne wartości i szczególnie nie odczułem różnicy , jak to jest z tą regulacją. Pozdro

Witam,

ciśnienie nadal nie wiem jakie ma być ale odnośnie tej regulacji pokrętłem to ja mam 4 stopnie i różnicę widać już po zmianie o 1 stopień. Przy jeździe z dziewczyną, na najbardziej miękkim ustawieniu zawieszenie na dziurach dobijało. Zmieniłem o 1 i jest ok- chyba że straszna dziura ;) Do jazdy z bagażem będę musiał jeszcze przestawić bardziej. Na najtwardszym jeździ się fajnie o ile jest gładziutka droga bo na nierównościach motocykl zachowuje się jakoś "nerwowo".

pozdrawiam

 

p.s. może ktoś wie jakie powinno być to ciśnienie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ciśnienie nadal nie wiem jakie ma być ale odnośnie tej regulacji pokrętłem to ja mam 4 stopnie i różnicę widać już po zmianie o 1 stopień. Przy jeździe z dziewczyną, na najbardziej miękkim ustawieniu zawieszenie na dziurach dobijało. Zmieniłem o 1 i jest ok- chyba że straszna dziura :( Do jazdy z bagażem będę musiał jeszcze przestawić bardziej. Na najtwardszym jeździ się fajnie o ile jest gładziutka droga bo na nierównościach motocykl zachowuje się jakoś "nerwowo".

pozdrawiam

 

p.s. może ktoś wie jakie powinno być to ciśnienie :)

Witaj , ja mam tez 4 stopnie. - sorry. Czyli im większy numer tym bardziej twarde. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ciśnienie nadal nie wiem jakie ma być .....

....

p.s. może ktoś wie jakie powinno być to ciśnienie :flesje:

 

 

Witam! Mam tutaj tabelki z książki serwisowej Vulcana co do ciśnienia w amortyzatorach przednich i tylnich oraz stopnie ustawień zawieszenia tylnego w odniesieniu do obciążenia (choć moim zdaniem to według własnego uznania te 4stopniowa regulacja).

 

Zawieszenie przód i tył (ogólnie)

 

po zagłębieniu się w treść obrazka myślę że każdy dojdzie do wszystkiego mimo angielskiego,

no a co do ciśnienia to widać tutaj jedynie górną wartość a co do tego przedziału ciśnienia to wydaje mi się że według własnego uznania w zależności od potrzeby i wygody.

 

Zawieszenie tył - ciśnienie powietrza

 

tutaj tabelka z ciśnieniem w tylnich amortyzatorach z podziałem na obciążenie motocykla, trochę trzeba się zastanowić żeby to zrozumieć ale jakoś tak ogólnie jest tam pokazane ile najlepiej napompować powietrza

 

Zawieszenie tył - regulacja 4stopniowa

 

no i tutaj tabelka z ustawieniem tej 4stopniowej regulacji też w stosunku do obciążenia

 

Mam nadzieje że jakoś pomogłem.

Pozdrwaiam !! Tomek !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam tutaj tabelki z książki serwisowej Vulcana co do ciśnienia w amortyzatorach przednich i tylnich oraz stopnie ustawień zawieszenia tylnego w odniesieniu do obciążenia (choć moim zdaniem to według własnego uznania te 4stopniowa regulacja).

 

Zawieszenie przód i tył (ogólnie)

 

....

 

Wielkie dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam tutaj tabelki z książki serwisowej Vulcana co do ciśnienia w amortyzatorach przednich i tylnich oraz stopnie ustawień zawieszenia tylnego w odniesieniu do obciążenia (choć moim zdaniem to według własnego uznania te 4stopniowa regulacja).

 

Zawieszenie przód i tył (ogólnie)

 

po zagłębieniu się w treść obrazka myślę że każdy dojdzie do wszystkiego mimo angielskiego,

no a co do ciśnienia to widać tutaj jedynie górną wartość a co do tego przedziału ciśnienia to wydaje mi się że według własnego uznania w zależności od potrzeby i wygody.

 

Zawieszenie tył - ciśnienie powietrza

 

tutaj tabelka z ciśnieniem w tylnich amortyzatorach z podziałem na obciążenie motocykla, trochę trzeba się zastanowić żeby to zrozumieć ale jakoś tak ogólnie jest tam pokazane ile najlepiej napompować powietrza

 

Zawieszenie tył - regulacja 4stopniowa

 

no i tutaj tabelka z ustawieniem tej 4stopniowej regulacji też w stosunku do obciążenia

 

Mam nadzieje że jakoś pomogłem.

Pozdrwaiam !! Tomek !

Dzięki bardzo Tomek -pomogłeś . Pozdrawiam Maryo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie.

 

Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected]

 

Pozdrawiam

 

dryniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie.

 

Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected]

 

Pozdrawiam

 

dryniu

 

Witam Serdecznie w moim imieniu :rolleyes: Życzę przyjemności z jazdy ;)

 

A w sprawie serwisówki na PW się odezwałem do Ciebie, jesli ktoś jeszcze byłby zainteresowany to proszę pisać.

 

Pozdrawiam Tomek !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie.

 

Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected]

 

Pozdrawiam

 

dryniu

Witaj Dryniu wśród posiadaczy VN -ów Myśl,że już zostałeś przyjęty i zakceptowany.Co do instrukcji w j.angielskim - to kontaktuj się z Maćkiem z Kraśnika.ozdrawiam

Maryo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadczy VN750, Sam dołączyłem właśnie do Waszego zacnego grona (na razie posiadaczy), ale mam nadzieję, że na forum też mnie przyjmiecie.

 

Zaczne od razu od pytania do Was, przejżałem ten wątek na forum i zauważyłem, że udało wam się w necie znaleźć manuala do Vulcana 750 po angielsku, niestety po długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć manuala, ale tylko po niemiecku moglibyście wspomóc "nowego" jakąś informacją. na wszelki wypadek podaje mojego maila: [email protected]

 

Pozdrawiam

 

dryniu

 

Witam w naszym gronie, z serwisówka nie ma problemu daj swoje namiary na PW lub SMS-em i wysyłam PocztąPolską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam ostatnio dołączyłem do grona "dawców nerek" jak zwykli nazywać nas użytkownicy puszek. Traf chciał, że na pierwszy ogień poszedł Vulcan 750. Jeżdżę od niedawna ale wiem, że nie mogłem trafić lepiej jeśli chodzi o pierwszy motor. Dlatego też pokornie proszę o przyjęcie mnie do grona dumnych posiadaczy tej zacnej maszyny... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...