Skocz do zawartości

Tuning Ts70


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

No wiec mam Suzuki Ts50 chlodzona ciecza po przerobce na 70cc... Blokadke zdjalem i leci na przelozeniu na moc 90km/h :mrgreen: ! Jesli chodzi o obroty przy v-maxie to jest to 11 tys obrotow :roll: . Z tego co wiem orginalny wal nie jest przystosowany do takiego obciazenia, a gaznik z gardzielem 12mm to troszke malo. Co oprocz zmiany walu moge zrobic aby silnik mniej sie zuzywal?? W jakiej cenie kupie jakies dobre lozyska na wal. I gdzie i za ile kupic jakis trwalszy wal i wiekszy gaznik do Ts-ki?? Moze wiecie takze gdzie dostane tuningowy wydech (nie sama koncowke)??

Z gory dzieki za odpowiedz ;)

 

P.S. Chetnie kupie kompletne zawieszenie od jakiegos enduro pod tarcze (srednica gornych goleni to 30mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gaznik z gardzielem 12mm to troszke malo

To bardzo bardzo mało. Przy 70ccm powinienes mieć min 19 wtedy poczujesz dużą różnice. Do tes ciężko dostac tuningowy wydech więc kup samą końcówke przlotową i wywal wyszstko z kolanka efekt bedzie jak przy tuningowym wydechu. Jeżeli Cie to nie zadowala to zobacz na ebay baz poszukaj przedstawicieka arrowa w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... No wiec koncowke juz mam (na orginalnej ledwo wkrecala sie na 8tys obrotow). Z tego co slyszalem po wyjeciu wszystkiego z kolanka spalanie strasznie wzrasta. Czy to prawda?? Najchetniej dopasowalbym gaznik od jakiejs Dt-tki lub Mtx-a takze jesli ktos bedzie sprzedawal to prosze dac znac! Mam w domu gazniczek od Suzuki Ts80 (chyba 19mm) ale ma za duza srednice otworu przy mocowaniu do cylindra i krociec jest za waski :/ Nie wiecie czy krociec mozna w jakis sposob dorobic lub czy mozna kupic cos w stylu "przejsciowki"??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co slyszalem po wyjeciu wszystkiego z kolanka spalanie strasznie wzrasta

Ja nigdy nie odczyłem takiego efektu, a wywalałem z kolanka wszytko chyba w każdym motocyklu i moi znajomi też. ZA to czuć różnice w osiągach.

Ts80 (chyba 19mm) ale ma za duza srednice otworu przy mocowaniu do cylindra i krociec jest za waski :/ Nie wiecie czy krociec mozna w jakis sposob dorobic lub czy mozna kupic cos w stylu "przejsciowki"??

Ten gaźnik to bardzo dobry pomysł. Kruciec mozna łatwo dorobić. Idziesz do tokaza najlepiej z krućcem i gaźnikiem i mówisz mu że chcesz żeby dotoczył Ci taka rurkę żeby gaźnik pasował. Potem obcinasz od krućca starą mniejszą rurke i wpawujesz nową. Ja tak przy MTX 80 robiłem.

Po tem pozostaje Ci regulacja gaźnika i już możesz sie delektowac mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary krociec jest gumowy i pod guma jest kawalek jakiegos metalu... Mam stary cylinder. Nie da rady zrobic tak zebym poszedl z cylindrem i gaznikiem i zrobil caly krociec bez zadnego spawania?? Kumpel ma tokarke takze wielkie dzieki za rade - jutro sie do niego przejde ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha zapomnialem jeszcze dodac ze wewnetrzna srednica gaznika jest wieksza od dziury w cylindrze ale orginalny krociec zmiejsza dziure do takich rozmiarow jak w cylindrze od 50cc ;). Aha i z czego zrobic krociec?? Przeciez musi on byc w jakis sposob zacisniety zeby sie nie ssuwal takze blacha chyba musi byc w miare cienka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat miałem taką sytuacją gdzie gaźnik nachodził na kruciec u Ciebie jest odwrotnie. najlepiej jakbyś miał taki od ts 80 wtedy łatwo by sie go dało dopasować. Tak jak masz z gumy to muiszisz jakąś dopasować i zacisnąć obejmą. Pokombinuj bo naprawde warto. Możesz jescze wytoczyć kruciec o takim samym rozmiarze jak gaźnik i kużniej użyc jakiegoś łoncznika który nachodzi na to i na to i sciskasz wtedy opaską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wiec krociec gotowy... Wzialem 2 weze do podlewania ogrodu (takie co ida pod ziemia) oraz redukcje do nich (przejsciowke). Zalozylem na to cybanty i ani drgnie ;). Benzyna rur nie rozpuszcza gdyz trzymalem je kilka godzin w sloiku z waszka i nic sie z nimi nie dzialo... Jutro zobacze czy to jezdzi bo dzis mi poszlo lozysko w tylnym kole i motor stoi u kumpla :].. Aha i mam pytanie odnosnie regulacji gaznika.

U mnie w Ts-ce jest tylko jedna srubka sluzaca do regulacji obrotow. Nie ma zadnych do mieszanki paliwo powietrze itp. Jest jeszcze cos przy mocowaniu do filtra powietrza ale w mojej Ts mam to wkrecone do konca a jak wykrece jest tak samo. W jaki sposob wyregulowac gaznik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no tak o tym zapomnialem ;). Ok wiec gazniczek i nowy krociec mocza sie w benzynie zeby zadnych paprochow nie bylo. Mocna i solidna konstrukcja ;). Aha gazniczek ma 20mm Czyli maximum do tego cylindra (srednica wewn. otworu w cylindrze ma tyle. A nie wiesz moze czy spalanie mojego sprzetu duzo wzrosnie?? Teraz tak jak jezdze sobie po lesie to pali z 6 litrow/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozcinasz najcześciej na środku. Tniesz brzeszczotem bo jest cienki i wtedy łatwo jej wydech spasować. Najlepiej pospawać migomatem. Wycinasz czym sie da :mrgreen:

Mi w DT wycinał bardzo dobry spawacz palnikiem tlenowym i miałem idealnie równa powieszcznie w wydechu. Z MTXA wyrywałem kryzy obcegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...