Skocz do zawartości

Tuning Ts70


Rekomendowane odpowiedzi

I wszystko co tam siedzi wypieprzyc??

TAK. Tylko bez soprtowego tłumika ( czytaj nie głośnego tylko przelotowego) to nie bedzie aż takiej róznicy.

Napewno nie bedzie gorzej latal??

Jak dobrze wszytko wyregulujesz i zrobisz dobże to bedzie lepiej latał.

JEst jescze jedna fajna rzecz, bedzie miał taki metaliczny odgłos pracy jak crosówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem to foto na przy jednym z Twoich postow. http://forum.motocyklistow.pl/download.php?id=4436 ... Cos takiego musze Strzalek zrobic w swojej Ts-ce tak?? Tzn. rozciac komore i ta jakby scianke co jest na fotce jakos wyrzucic czy tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos takiego musze Strzalek zrobic w swojej Ts-ce tak?? Tzn. rozciac komore i ta jakby scianke co jest na fotce jakos wyrzucic czy tak??

Tak dokłąadnie. Tylko nie zawsze to wygląda tak jak na zdeeciu ale pozbywamy sie wszytskiego ze srodka. Aha i jak bedziesz rozcinał to japierw zaznacz sobie kreskami jak ma byc złozony tzn ja kozniej przyłozysz 2 połowy to tak zeby sie kreski stykały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta wata jest po to żeby był cichszy i zebyś sobie od rury za bordzo nogi nie popazył. Wyrzuć to wszytko bo to też blokuje a i dziwek bedziesz mial dzieki temu jak w rasowej crosówce. Co do zwężenia ( widze z eto taki lejek i na zewnątrz jest wieksza srednica) to trzeba to wyciąć. Soprtowe kolanka za które czestopłaci sie kupe kasy z wieszchu mają taki sam kształt jak orginalne, ale sa puste w środku. Czes bedziesz musial jescze przeciąć kolanko w innym miejscu zeby wyjąć wszytkie kryzy. W Mtxie chyba ciołem w 2 miejscach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulala z ta wata bedzie chyba ciezka

a komu jest lekko w życiu ;)

 

Czy moze ona byc w tym waskim punkcie przy samym cylindrze??

Tak. Musisz postukac i zaobaczyć czy jakiś inny odgłos wydaje albo wsadzić jakiś weżyk czy miekki drut i sprawdzić czy nic tam nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a czy jestes pewnien ze motor nie bedzie palil mi 3 litrow wiecej niz teraz i czy osiagi nie spadna jak to wszystko wyrzuce??  Bo jesli tak to sobie poradze...

Co do spalania to mzoe troszeczke wzrosnąć ale nie duzo, moze jakies 0,5 litra.

Co do osiągów to na 100% sie polepszą a im lepiej wyregulujesz tym odczujesz wieksza róznice. Wywalenie wszytkiego z wydechu to jest pierwsza rzecz jaką robią fahcowcy od tuningu. Ja tego sobie sam nie zmyśliłem tylko rozmawiałem z wieloma ludźmi którzy się tym zawodowo zajmują i widziałem i jeżdziłem motocyklami robionymi przez nich.Testowałem sprzęty przed i po tuningu. Co ludzie robili też moje motocykle i zawsze były lepsze od seryjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Strzalek ;)... Hehe co ja bym bez Ciebie zrobil ;) . Jutro oddaje tlumik do kolesia od wydechow (wszystko mi robi za darmo takze teraz jakies grosze policzy) i on mi to wszystko palnikiem poleci bo to wata jest blaszkami "przygnieciona do scianek" i nie mam jak tych blaszek od wydechu odczepic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hej,

Pomierzylem sobie dokladnie gardziele, i otwory w cylindrze i zauwazylem kilka dziwnych rzeczy....

<br> 1. Mam zepsuta suwmiarke pokazuje 3mm za duzo :D

<br> 2. Orginalny cylinder 50cc ma otwor na gaznik o srednicy 17mm a tuningowy 16mm :)

<br> 3. Orginalny gaznik w mojej Ts-ce ma 15mm

<br> Mam pytanie... Czy jest sens smigac z tym gaznikiem 20mm skoro cylinder ma srednice 16mm?? Czy motor tak samo latalby na 16mm??

<br> P.S. Jutro na 99% bede mial tlumik i napisze jak Suza lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie... Czy jest sens smigac z tym gaznikiem 20mm skoro cylinder ma srednice 16mm?? Czy motor tak samo latalby na 16mm??

Troche bez sensu. trzeba zrobic nowy krucieec bo to nic nie da. 16mm to mało jak na 80ccm tyle to maja sismsony. Mtx ma 18 orginalnie wiec u ciebie by sie wiekszy przydał, ale musisz pobawić sie z krućcem i wejściem do cylindra a jak nie to nie dasz rady to zsotaw 16mm tylko dokładnei wszytko spasuj.

Aha i napraw suwmiarke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...