enduroguy Opublikowano 18 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Hehehe ;) Obcegi ;). I wszystko co tam siedzi wypieprzyc?? Napewno nie bedzie gorzej latal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 I wszystko co tam siedzi wypieprzyc??TAK. Tylko bez soprtowego tłumika ( czytaj nie głośnego tylko przelotowego) to nie bedzie aż takiej róznicy.Napewno nie bedzie gorzej latal??Jak dobrze wszytko wyregulujesz i zrobisz dobże to bedzie lepiej latał.JEst jescze jedna fajna rzecz, bedzie miał taki metaliczny odgłos pracy jak crosówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Znalazlem to foto na przy jednym z Twoich postow. http://forum.motocyklistow.pl/download.php?id=4436 ... Cos takiego musze Strzalek zrobic w swojej Ts-ce tak?? Tzn. rozciac komore i ta jakby scianke co jest na fotce jakos wyrzucic czy tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Cos takiego musze Strzalek zrobic w swojej Ts-ce tak?? Tzn. rozciac komore i ta jakby scianke co jest na fotce jakos wyrzucic czy tak??Tak dokłąadnie. Tylko nie zawsze to wygląda tak jak na zdeeciu ale pozbywamy sie wszytskiego ze srodka. Aha i jak bedziesz rozcinał to japierw zaznacz sobie kreskami jak ma byc złozony tzn ja kozniej przyłozysz 2 połowy to tak zeby sie kreski stykały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Hej,No wiec tlumik rozcialem i zamieszczam zdjecie srodka (jest wylozony jakas wata dookola). Czy to zwezenie to kryza?? Za tym jest nastepne jeszcze mniejsze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 ta wata jest po to żeby był cichszy i zebyś sobie od rury za bordzo nogi nie popazył. Wyrzuć to wszytko bo to też blokuje a i dziwek bedziesz mial dzieki temu jak w rasowej crosówce. Co do zwężenia ( widze z eto taki lejek i na zewnątrz jest wieksza srednica) to trzeba to wyciąć. Soprtowe kolanka za które czestopłaci sie kupe kasy z wieszchu mają taki sam kształt jak orginalne, ale sa puste w środku. Czes bedziesz musial jescze przeciąć kolanko w innym miejscu zeby wyjąć wszytkie kryzy. W Mtxie chyba ciołem w 2 miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Ulala z ta wata bedzie chyba ciezka ;) A innych kryz nie widze.... Czy moze ona byc w tym waskim punkcie przy samym cylindrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Ulala z ta wata bedzie chyba ciezka a komu jest lekko w życiu ;) Czy moze ona byc w tym waskim punkcie przy samym cylindrze??Tak. Musisz postukac i zaobaczyć czy jakiś inny odgłos wydaje albo wsadzić jakiś weżyk czy miekki drut i sprawdzić czy nic tam nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Hehehehe ;), Ostatnio czytalem post o aprilli Rs50. Ona tez ma taka wate i podobno "jej wyjecie graniczy z cudem". On jest obudowana jakas w miare gruba blacha na dodatek. Jak ta blaszke usunac moze masz jakis pomysl?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Niestety ne mam. Miwszytko robił zawsze taki spawacz. W mtxie sam robiłem ale tam to było proste. Spawacz wycinał wszytko palnkiem tlenowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Ok a czy jestes pewnien ze motor nie bedzie palil mi 3 litrow wiecej niz teraz i czy osiagi nie spadna jak to wszystko wyrzuce?? ;) Bo jesli tak to sobie poradze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Ok a czy jestes pewnien ze motor nie bedzie palil mi 3 litrow wiecej niz teraz i czy osiagi nie spadna jak to wszystko wyrzuce?? Bo jesli tak to sobie poradze...Co do spalania to mzoe troszeczke wzrosnąć ale nie duzo, moze jakies 0,5 litra. Co do osiągów to na 100% sie polepszą a im lepiej wyregulujesz tym odczujesz wieksza róznice. Wywalenie wszytkiego z wydechu to jest pierwsza rzecz jaką robią fahcowcy od tuningu. Ja tego sobie sam nie zmyśliłem tylko rozmawiałem z wieloma ludźmi którzy się tym zawodowo zajmują i widziałem i jeżdziłem motocyklami robionymi przez nich.Testowałem sprzęty przed i po tuningu. Co ludzie robili też moje motocykle i zawsze były lepsze od seryjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Dzieki Strzalek ;)... Hehe co ja bym bez Ciebie zrobil ;) . Jutro oddaje tlumik do kolesia od wydechow (wszystko mi robi za darmo takze teraz jakies grosze policzy) i on mi to wszystko palnikiem poleci bo to wata jest blaszkami "przygnieciona do scianek" i nie mam jak tych blaszek od wydechu odczepic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Hej,Pomierzylem sobie dokladnie gardziele, i otwory w cylindrze i zauwazylem kilka dziwnych rzeczy....<br> 1. Mam zepsuta suwmiarke pokazuje 3mm za duzo :D <br> 2. Orginalny cylinder 50cc ma otwor na gaznik o srednicy 17mm a tuningowy 16mm :)<br> 3. Orginalny gaznik w mojej Ts-ce ma 15mm<br> Mam pytanie... Czy jest sens smigac z tym gaznikiem 20mm skoro cylinder ma srednice 16mm?? Czy motor tak samo latalby na 16mm??<br> P.S. Jutro na 99% bede mial tlumik i napisze jak Suza lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Mam pytanie... Czy jest sens smigac z tym gaznikiem 20mm skoro cylinder ma srednice 16mm?? Czy motor tak samo latalby na 16mm?? Troche bez sensu. trzeba zrobic nowy krucieec bo to nic nie da. 16mm to mało jak na 80ccm tyle to maja sismsony. Mtx ma 18 orginalnie wiec u ciebie by sie wiekszy przydał, ale musisz pobawić sie z krućcem i wejściem do cylindra a jak nie to nie dasz rady to zsotaw 16mm tylko dokładnei wszytko spasuj.Aha i napraw suwmiarke :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.