Gość sopel Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 mam wileki problem robiłem kape w mojej MZ251 i i pali o wiele za dużo i wydmuchało mi zimering od strony zapłonu i wycieka duża ilość mieszanki ,motor sie muli podejrzewam że to gażnik jak kupiłem zestaw naprawczy to zauwarzyłem że 3 dysze tego samego gwitu mają różne srednice otworów wcześniej tego nie zauwarzyłem mogłem żle powkrecać motor dostaje za dużo paliwa i wybuch pod tłokiem dlatego wydmuchuje zimering .może tak być? BO JA NAPRAWDE NIE WIEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 wybuch pod tłokiem dlatego wydmuchuje zimering no staaaaaaary.... :mrgreen: zapytaj sam siebie, czy to jest wogole mozliwe... swieca jest nad, a nie pod... sprawdz lepiej zaplon, droznosc kanalow przelotowych w cylindrze i wstaw dobry simmer na wal, najlepiej polski, czarny, cena okolo 2-3 zeta lepiej dorwij gdzies schemat gaznika, bo tak to ci nie wytlumacze, gdzie ktora jestdysze:glowna: 120-135ssanie: 110jalowe: 30-45 dokladnych nie pamietam, ale pamietam, ze eksperymentowalem w tych wlasnie zakresach... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Sorry że się wpierdzielam w parade ale mam propśbe też z gaźnikiem. Chdozi mi o regulację dysz (wiem że ta mała ma mieć chyba 1,5 czy 2,5 obrotu właśnie pewien nie jestem) a ta druga to zielonego pojęcia nie mam :?: :?: :?: :?: Chciałem troche usprawnić i nie wyszło :P :P :P Aha druga sprawa to ten ZESTAW NAPRAWCZY :?: :?: :?: Co to kurde jest na kemocie chyba na stronce internetowej widziałem. pozdro :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 ta mala srubka ustalany jest sklad mieszanki biegu jalowego. wkrecamy ja do oporu i wykrecamy o 2,5 obrotu. jest to tak zwane polozenie wyjsciowe. nastepnie sruba wieksza (bo jest to sruba) ustawiamy obroty biegu jalowego na rozgrzanym silniku i wlaczonych swiatlach, na poziomie 1200-1500 (wkrecamy - mniejsze obroty, wykrecamy - wieksze). nastepnie wracamy do malej srubki i krecimy np. w prawo - jezeli obroty rosna, to je obnizamy, i krecimy dalej mala srubka, tak dlugo, az obroty zaczna spadac. wowczas wracamy do polozenia, gdzie byly wieksze. jezeli na poczatku zaczniemy krecic w prawo i obroty zaczna spadac, to znaczy, ze musimy krecic w lewo i robic to samo co wyzej napisalem, tyle ze w lewo dla malej srubki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.