bzq Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 (edytowane) Hej Mam Kawasaki VN15 SE z 1991r. z szeroką kierownicą LSL (105 cm) na wysokich riserach 20 cm. Po przejechaniu jakiś 100 km ręce opadają i odpadają. Taki mam wibracje na kierownicy...i nie są to pozytywne wibracje. Kawasaki nie przewidziało żadnych gum...ani żadnych silentblocków wiec końcówki nieźle dzwonią. Wygląd wyglądem ale jednak wygoda ważniejsza. Zastanawiałem się nad ciężarkami do kierownicy...ale jakoś nie myślę żeby 70 czy 90 gr cos zmieniło. Idzie to jakoś wytłumić czy jedyne rozwiązanie do powrót do oryginalnej kierownicy albo innej niższej węższej? Edytowane 23 Maja 2023 przez bzq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.