Skocz do zawartości

wibracje na kierownicy-Kawasaki VN15 SE 1991r


bzq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej
Mam Kawasaki VN15 SE z 1991r. z szeroką kierownicą LSL (105 cm) na wysokich riserach 20 cm. Po przejechaniu  jakiś 100 km ręce opadają i odpadają.
Taki mam wibracje na kierownicy...i nie są to pozytywne wibracje. Kawasaki nie przewidziało żadnych gum...ani żadnych silentblocków wiec końcówki nieźle dzwonią.
Wygląd wyglądem ale jednak wygoda ważniejsza. Zastanawiałem się nad ciężarkami do kierownicy...ale jakoś nie myślę żeby 70 czy 90 gr cos zmieniło.
Idzie to jakoś wytłumić czy jedyne rozwiązanie do powrót do oryginalnej kierownicy albo innej niższej węższej? 

Edytowane przez bzq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • bzq zmienił(a) tytuł na wibracje na kierownicy-Kawasaki VN15 SE 1991r

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...