Gość MackW Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Cześć Jakie macię ustawieni gażnika w swoich KTM EXC450. Ustawienia fabryczne są zbyt ubogie, co może powodować przegrzewanie się silnika. Jeśli kolanka w Waszych KTM zsiniały więcej niż 10 cm od głowicy to znaczy że macie zbyt ubogą mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 w instrukcjii powinieneś mieć dobór dysz w zalerznosci od wysokości terenu i temperatury powietrza. ja mam taką tabele w mojej instrukcjii do husqvarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MackW Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Dzięki za chęć pomocy Myślę ze jak na moje potrzeby gażnik mam ustawiony w miarę dobrze. Zmieniłem jak na razie 1 dysze, podniosłem iglice o jeden czy 2 ząbki w stosunku do ustawień fabrycznych.Motocykl po tych zmianach uzyskał większą moc w dolnym zakresie obrotów. Tylko zastanowiałem się jak mają to inni ustawione, szczególnie ludzie którzy się scigają.Widziałem na zawodach motocros w Obornikach Sląskich człowieka na KTM SX 450,któremu kolanka zsiniały na całej długości. Fabryczna ustawienia są za ubogie ze względu na ochronę środowiska w 2003 i nowszych. Zbyt ubogie zasilanie silnika powoduje że zaczyna on pracować przy wyższych tempereturach, co może prowadzić do jego przgrzewania się. W instrukcji obsługi nie ma ustawiń gażnika w zależniści od temperatury i wysokości. Na razieMackW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.