Bartek199611 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Siema wszystki mam problem z ktm sxf505. Jechałem i nagle zaczął mi chamowac silnikiem okazało się że płyń mi uciekał wężykiem od hlodnicy przelewowym najpierw wymienilem cewke I palec dalej kreci i nie chce złapać przeczyściłem wszystkie styki i dalej nic niewiem co go boli pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 (edytowane) W związku z tym że hamował silnikiem i uciekał płyn z chłodnicy wymieniłeś cewkę i palec rozdzielacza zapłonu, tak? To dość niezwykła reakcja na taką usterkę. Szczególnie ta wymiana palca w jednocylindrowym silniku. A iskrę na świecy ma? Jeśli tak to próbuj uruchomić silnik na plaka Edytowane 9 Kwietnia 2022 przez Stefan Kowalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek199611 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 (edytowane) Okej dzieki za podpowiedz cewke wczesniej sprawdziłem za pomocą nowej swiecy i zero iskry dlatego pomyślałem że to wina cewki i oddałem ją do mechanika motocyklowego i nie działała Siema plak nic nie pomógł ale zauważyłem że jest słaby akumulator czy to może być przyczyną a i na placu szczelil ogniem z rury Edytowane 9 Kwietnia 2022 przez Bartek199611 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Plak pomoże jeśli nie dochodzi paliwo, przy braku iskry trzeba szukać przyczyny w innym miejscu. To nie tylko uszkodzenie cewki jest możliwa przyczyną. Może to być brak zasilania, który może być np z powodu uszkodzonej stacyjki, urwanego przewodu, zaśniedziałych przewodów, uszkodzonego wyłącznika zapłonu, spalonego bezpiecznika. Przyczyną może być uszkodzony czujnik wału, moduł zapłonowy, ECU. Może być uszkodzony przewód zapłonowy, fajka, świeca. Niekiedy również uszkodzony kluczyk i zablokowany immobiliser. Tak pokrótce. Pewnie jeszcze kilka przyczyn których nie wymieniłem. A mechanik motocyklowy to co mówi? Znalazł jakąś przyczynę, czy tylko wymienił cewkę. Skąd wiadomo że nie działała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.