Jahu72 Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 Witam mam GPZ rocznik 1995 , w dokumentach mam wpisane że to EX500a , numery się zgadzają . Ale co jest dziwnego 🙂 ? -to że to typowy Europejczyk , czyli licznik w km/h , dwie tarcze na przodzie , naklejki GPZ 500 S . Więc z fabryki już wyjeżdżały z takimi numerami ram i silników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 przez 26 lat użytkowania tego motocykla mogła z oryginału zostać tylko rama ew tylko numer tej ramy 😉 mogło tam być wiele wiele przekładek Generalnie EX 500 to oznaczenie moto na rynek USA Hipotetycznie można założyć że sprzęt dostał dzwona i ktoś założył wszystko ( zawias licznik itp ) od wersji Eu Światła zapalają się automatycznie czy masz włącznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jahu72 Opublikowano 9 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 (edytowane) Mam włacznik do świateł i tez czy silniki w gpz a w ex się czymś róznią? Edytowane 9 Listopada 2021 przez Jahu72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 1 godzinę temu, Jahu72 napisał: i tez czy silniki w gpz a w ex się czymś róznią? Sam silnik niczym się nie różni Niektóre wersje na USA miały system odzysku par paliwa ale silnik jest ten sam jedynie na USA nigdy nie był dławiony ale tam dławienie jest tylko na gaźnikach Ale generalnie po co Ci info czy to "pełna" EU czy przekładka ?? Co Ci to zmieni ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.