Skocz do zawartości

Ustawienie Rozrządu Yamaha BT1100/ Yamaha Dragstar 1100


Niki4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Mam pytanie amatora.

Ostatnio wziąłem się za wymianę sprzęgiełka rozrusznika i nie chcę popełnić wpadki z ustawieniem rozrządu i zapłonu.

Przy wyjęciu koła magnesowego rozpiąłem rozrząd na tylnym cylindrze, oczywiście narysowałem sobie znaki, ale mimo wszystko dla pewności mam kilka pytań.

1. Czy gdy na przednim cylindrze w głowicy znak pokrywa mi się z wypustem i mam jednocześnie pozycję "I" na kole to pozycja "T" powinna być 290 stopni obrotu kołem w lewo wcześniej i znak w głowicy na tylnym cylindrze powinien pokrywać się z wypustem w głowicy? Podsumowując prawidłowa sekwencja rozrządu to 1. Znak T i pokrycie znaku na zębatce w tylnej głowicy 2. Obrót 290 stopni w prawo 3. Znak "I" i znak na zębatce w przedniej głowicy.  

2. Czy większe koło rozrządu - to podwójne musi być ustawione zgodnie z serwisówką tj. kropka powinna pokrywać się z klinem wału. Gdy rozbierałem miałem to koło w innej pozycji przy znaku "T" i kropce w głowicy. Zastanawiam się czy ma to jakieś znaczenie.

Wałem kręcę w prawo. 

Z góry dzięki. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...