Niki4 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Cześć. Mam pytanie amatora. Ostatnio wziąłem się za wymianę sprzęgiełka rozrusznika i nie chcę popełnić wpadki z ustawieniem rozrządu i zapłonu. Przy wyjęciu koła magnesowego rozpiąłem rozrząd na tylnym cylindrze, oczywiście narysowałem sobie znaki, ale mimo wszystko dla pewności mam kilka pytań. 1. Czy gdy na przednim cylindrze w głowicy znak pokrywa mi się z wypustem i mam jednocześnie pozycję "I" na kole to pozycja "T" powinna być 290 stopni obrotu kołem w lewo wcześniej i znak w głowicy na tylnym cylindrze powinien pokrywać się z wypustem w głowicy? Podsumowując prawidłowa sekwencja rozrządu to 1. Znak T i pokrycie znaku na zębatce w tylnej głowicy 2. Obrót 290 stopni w prawo 3. Znak "I" i znak na zębatce w przedniej głowicy. 2. Czy większe koło rozrządu - to podwójne musi być ustawione zgodnie z serwisówką tj. kropka powinna pokrywać się z klinem wału. Gdy rozbierałem miałem to koło w innej pozycji przy znaku "T" i kropce w głowicy. Zastanawiam się czy ma to jakieś znaczenie. Wałem kręcę w prawo. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.