Mi_chał Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Czołem Panie i Panowie, Mam drobny problem z aprilią classic 125 97r. (silnik Rotax 122 2T). Motocykl po wymianie uszczelniaczy na wale, tłoka, cylindra i głowicy (przejechałem po tym ok. 800 km) stał się słabszy. Na biegach od 1 do 4 przyspiesza bez zarzutu, natomiast na 5 biegu zaczyna być coraz słabszy a na 6 wcale nie ma mocy. Dzieje się tak zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku (na zimno jest minimalnie mocniejsza). Oprócz tego maszyna dymi trochę mocniej niż poprzednio. Silnik ma kompresję, tłok i gładź cylindra jest w stanie nienagannym. Czy może to być wina niepoprawnie działającego modułu zapłonowego?, miał ktoś taki przypadek? Pozdrawiam Edytowane 22 Stycznia 2021 przez Mi_chał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ximod Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Witam, wydaje mi się że źle dotarłeś.Zmień pierścienie i powinno być ok Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mi_chał Opublikowano 24 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 18 minut temu, Ximod napisał: Witam, wydaje mi się że źle dotarłeś. Zmień pierścienie i powinno być ok Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka Ok sprawdzę to, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ximod Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Nie ma sprawy, trzymaj się pozdrawiam Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.