pkali360 Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Witam, klr 650 z 2004 kolegi. Kiedyś zniknęła mu iskra i motocykl zakończył swoją jazdę. Z racji tego, że motocykl pobierał olej po pomiarach cylindra postanowiłem go mu zrobić. Wleciał nowy tłok po szlifie, uszczelniacze zaworowe, głowica splanowana. Problem jest tego typu, że motocykl raz odpali od dotknięcia guzika a czasem trzeba czekać 10 sekund i dopiero zapali a czasem 10 sekund i nie chce zagadać wtedy nie kręcę go chwilę czekam i znów kręcę odpali od strzała lub za 10 sekund. Dodam jeszcze, że potrafi czasem strzelić głośno w tłumik podczas próby odpalania. Gdy odpali działa okej. Z braku iskry wymieniony był stator. Luz na zaworach dobry, świece podmieniałem. Gaźnik kupiony inny, przestawiana mieszanka wolnych obrotów wraz z dyszą na różne sposoby. Kto miał z tym moto do czynienia wie jaki jest dostęp do tej śruby.. Ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.