Gość ciectobuc Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 jak w temacie mam pytanko jak i czym poleruje sie elementy stalowe (z nierdzewki) i elementy aluminiowe. Jestem kompletnym laikem wiec prosze o odpowiedzi "lopatologiczne" :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 A pogrzeb w dziale Mechanika Ogólna w starszych postach, niedawno było gadane właśnie o polerkach. Zreszta to temat- bumerang. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 nie mam czasu tam zaglądac czy taka odpowiedż padła , więc napisze że jest środek do polerowania , stali nierdzewnej i chromowanej na bazie jakiejs zasady. poszukam jego nazwy. mozesz w razie czego zapytać na www.salimar.com.plsprzedali mi to razem z "kangurami" do terenówek.wypróbowałem na swoich chromach - wygląda ładnie , ale to jest do małych rysek i bardziej czyści i odświeża , nie wiem jak twoje żelazo - wygląda - chcesz mieć dobrze daj fachowcom - bo sie natyrasz a bez maszyn i tak nie uzyskasz tego efektu końcowego.polerowałem kilka tygodni silnik od WLA więc wiem co to zanczy.na aluminium zastosuj bezbarwny środek do konserwacji powierzchni aluminiowych - zabezpiecza przed utlenianiem.drogi ,ale dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...