toldi81 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Witam Panowie i Panie mam problem z motocyklem Yamaha SR125 rok 1996. Motocykl kupiłem jako uszkodzony. Instalacja elektryczna wydawała się "ok", brakowało tylko cewki zapłonowej. Cewka założona, silnik zrobiony a motocykl wariował. Najpierw nie chciał odpalać, potem po puszczeniu startera chciał kręcić się w 2-gą stronę. W końcu udało się 3/4 razy odpalić motocykl, ale pracował słabo. Iskra raz była "gęsta", "duża" raz znikała, raz była bardzo bardzo "słaba". Dodam że sprawdzałem iskrę bezpośrednio pomiędzy kablem a cylindrem. Cewka ma na uzwojeniu pierwotnym i wtórnym wartości książkowe. Cewki w koło magneta mają oporność prawidłową. Wszystkie czujniki sprawne. Połączenia, masa itd. sprawdzone. Pozostał tylko moduł zapłonowy. Czy ktoś rozbierał taki moduł, ew. ma doświadczenie i podpowie na jaki inny go podmienić? Jeżeli ktoś ma do sprzedania sprawny to proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 To nie jest powiedziane że to moduł. Może to być też impulsator albo obwody wyłączające zapłon dochodzące do modułu. Najlepiej podmienić moduł, Ale nie sądzę że to jego wina. Mam ten sam problem klr po 2 latach stania w garażu. Wszystko książkowe a iskra słaba, Ale regularna. Jak odpali nie ma żadnych problemów... Tylko weź to odpal. Szukam cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.