kuba89 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam, zwracam się z zapytaniem do kolegów odnośnie problemu z moim hornetem. Mianowicie po regulacji zaworów oraz synchro gaźników i wymianie filtra powietrza (profilaktycznie jak książka pisze po 12 tys km, dodam, że przed zabiegiem silnik chodził idealnie), zaczęły się problemy z gaśnięciem tak jakby brakowało paliwa (występuje to chyba tylko w pozycji kranika na ON - zbiornik prawie pełny, po odpaleniu i przejechaniu 5 km silnik gaśnie i odpala po 5-10 min postoju gdy pomajstruje z pozycją kranika on - res - off), potem powtarza się to dwa, trzy razy i jest w porządku - mogę zrobić dłuższą trasę. Wstępna diagnoza padła na kranik paliwa i membranę w nim (może zbieg okoliczności, że padła zaraz po serwisie), a może jest możliwość, że przewody od podciśnienia zostały źle podpięte ale czy wtedy objaw byłby wlaśnie taki? Silnik gdy nie brakuje paliwa pracuje idealnie (super równo ciepły, a nawet zimny). Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez kuba89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.