Anttt Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Witam, od pewnego czasu mam problem a dokładnie po wymianie tarcz sprzęgła i oleju. Z pod wodzika sprzęgła sączy się olej kiedy motor postawie na nóżce można powiedzieć, że olej się wylewa. Jak to naprawić? Dlaczego tak się dzieję i czy to jest spowodowane? Tutaj posyłam link do zdjęcia https://zapodaj.net/d18a691fea297.jpg.html z góry dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Tam masz simering do wymiany, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anttt Opublikowano 12 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 A mógłbyś to troszeczkę dokładnie opisać... Bo ja jestem zielony jeszcze w tych sprawach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marci1N Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Simering czyli uszczelniacz Cytuj -> Zostań żołnierzem Rzeczypospolitej <- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anttt Opublikowano 12 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Wiem co to simering tylko bardziej chodziło mi o to gdzie on się znajduje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Znajduje się pod sprężyna i podkładka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anttt Opublikowano 12 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Czyli rozumiem, że muszę rozebrać pół silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...