Skocz do zawartości

Nowy wydech do rxc 125


Rekomendowane odpowiedzi

Akrap niestety nie robi do rometa wydechow.

Co chcesz osiagnac?? Zeby bylo glosno???

W wiekszosci przypdkow zmina wydechu w takich motorkach konczy sie umwarkotem i strata mocy...

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się ale kolega kupił podróbe akra do Rometa Arrow fly 50ccm i super brzmi, twierdzi też że niby mu poprawił osiągi. Ale chciałbym jakiś inny załóżmy do 300-400zł najlepiej, no chyba że faktycznie ma mi to popsuć jeszcze bardziej osiągi (wiadomo że Romet jakoś mocą nie grzeszy) to sobie odpuszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to zmierzył ???

to że głośniejszy jest nie znaczy że poprawia osiągi .. wybacz ale w małych pojemnościach to akurat nie brzmi fajniej a tylko bardziej wkuerwia...

 

\Zrobisz co chcesz ale lepiej odłóż te pieniądze do skarbonki, z czasem dołożysz i zamiast wydawac kase na głupoty za jakieś czas będziesz miał odłożoną kasę na lepszy motorek, albo prawko.. a romet i tak szybko się znudzi i go sprzedaż..

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akrap niestety nie robi do rometa wydechow.

Co chcesz osiagnac?? Zeby bylo glosno???

W wiekszosci przypdkow zmina wydechu w takich motorkach konczy sie umwarkotem i strata mocy...

Powiedz mi, jakim cudem ma stracić moc na zmianie wydechu, prawdopodobnie kolega chce kupić samą końcówkę, więc nic mu to nie zmieni oprócz tego, że będzie głośniejszy, i tyle, ale na mocy ani nie straci ani nie zyska