deluser Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Witajcie, nabyłem taką sztukę i mam dwa problemy, jeden to wywalanie płynu chłodzącego przez przelew, strzelam, że to korek wiec go zmienię i zobaczę dalej ale może coś innego sprawdzić? Druga sprawa, że jak już to dotykam to chciałem ten płyn zmienić na nowy i tu pojawia się pytanie czy jest na to jakaś specjalna procedura np. odpowietrzania? W serwisówce mam napisane, że musze to robić w serwisie. Myślałem, że po prostu u góry odkręcam korek, wykręcam śrubę przy pompie, spuszam, zalewam i gotowe, jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Witajcie, nabyłem taką sztukę i mam dwa problemy, jeden to wywalanie płynu chłodzącego przez przelew, strzelam, że to korek wiec go zmienię i zobaczę dalej ale może coś innego sprawdzić? Druga sprawa, że jak już to dotykam to chciałem ten płyn zmienić na nowy i tu pojawia się pytanie czy jest na to jakaś specjalna procedura np. odpowietrzania? W serwisówce mam napisane, że musze to robić w serwisie. Myślałem, że po prostu u góry odkręcam korek, wykręcam śrubę przy pompie, spuszam, zalewam i gotowe, jak to wygląda? Albo wypompuj, jakas strzykawa duza wezyk wloz do zbiorniczka i sprobuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Witajcie, nabyłem taką sztukę i mam dwa problemy, jeden to wywalanie płynu chłodzącego przez przelew, strzelam, że to korek wiec go zmienię i zobaczę dalej ale może coś innego sprawdzić? Druga sprawa, że jak już to dotykam to chciałem ten płyn zmienić na nowy i tu pojawia się pytanie czy jest na to jakaś specjalna procedura np. odpowietrzania? W serwisówce mam napisane, że musze to robić w serwisie. Myślałem, że po prostu u góry odkręcam korek, wykręcam śrubę przy pompie, spuszam, zalewam i gotowe, jak to wygląda? Wywalanie? Boże nie daj, ale brzmi jak walnięta uszczelka pod głowicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deluser Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 No jak uszczelka jak on wyrzuca przelewem, tym u góry przy korku. No chyba, że uszczelka pod głowicą może powodować nadnaturalny wzrost ciśnienia w układzie chłodzącym i dlatego wyrzuca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.