pavelus Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Dzień dobry się ze Wszystkimi. Od kilku sezonów ujeżdżam XTZ750 i jestem z tego wyboru bardzo zadowolony, zwlaszcza w kontekscie weekendowo-wakacyjno-turystycznym. Ale... Ostatnimi czasy doszedlem do wniosku, ze na codzienne dojazdy do pracy i czasami jakis wyjazd sluzbowy, to chcialbym miec jednak inna maszyne, zdecydowanie bardziej szosowa (chociazby dlatego, ze z siodla XTZy na ziemi calej stopy nie postawie, co przy masie tego motocykla i potrzebie wycofania sie chocby troche pod gorke bywa meczace; poza tym nie mam ochoty zmieniac co chwile opon, a szkoda mi Karoo3 drzec na asfalcie). Wymyslilem sobie, ze chcialbym zostac w stajni Yamahy, a takze: pelna owiewke, wzgledna latwosc manewrowania w miescie, wzgledna przydatnosc do kilkusetkilometrowych przelotow asfaltami, rozsadne koszty eksploatacji. Budzet do 10k, czyli do 7k sama maszyna, reszta na serwis po zakupie. I tu sie pojawia problem, bo trudno mi sie zdecydowac, jakie modele brac pod uwage... Ktos z Was mial kiedys podobna rozkminke? Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.