Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry się ze Wszystkimi.

 

Od kilku sezonów ujeżdżam XTZ750 i jestem z tego wyboru bardzo zadowolony, zwlaszcza w kontekscie weekendowo-wakacyjno-turystycznym. Ale...

 

Ostatnimi czasy doszedlem do wniosku, ze na codzienne dojazdy do pracy i czasami jakis wyjazd sluzbowy, to chcialbym miec jednak inna maszyne, zdecydowanie bardziej szosowa (chociazby dlatego, ze z siodla XTZy na ziemi calej stopy nie postawie, co przy masie tego motocykla i potrzebie wycofania sie chocby troche pod gorke bywa meczace; poza tym nie mam ochoty zmieniac co chwile opon, a szkoda mi Karoo3 drzec na asfalcie).

 

Wymyslilem sobie, ze chcialbym zostac w stajni Yamahy, a takze: pelna owiewke, wzgledna latwosc manewrowania w miescie, wzgledna przydatnosc do kilkusetkilometrowych przelotow asfaltami, rozsadne koszty eksploatacji. Budzet do 10k, czyli do 7k sama maszyna, reszta na serwis po zakupie.

 

I tu sie pojawia problem, bo trudno mi sie zdecydowac, jakie modele brac pod uwage... Ktos z Was mial kiedys podobna rozkminke?

 

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...