Skocz do zawartości

Honda VTR 1000 firestorm


Gość Marcingda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marcingda

Co prawda to nie nowy nabytek ale chciałbym napisać kilka słów o mojej VTR. Moto już wiekowe, wyprodukowana w 1997r czyli z samego początku produkcji, aktualny przebieg to 83700km i stale rośnie, w tym sezonie przejechałem już 5500km. Mimo sporego przebiegu i wieku honda jest absolutnie bezawaryjna, nigdy mnie nie zawiodła. Całkowita seria, jedyna zmiana to obszyte siedzenie i podwyższona kierownica. (drobiazgi- tylna lampa i kierunki też nie oryginalne). Nigdy nie przewrócona, nie malowana. Oponki- przód Michelin Pilot Road 2 a tył całkowicie nowy Road 3. Łańcuch RK XW-Ring. Silnik już któryś rok na oleju Valvoline SynPower 10w50, wymieniany średnio co 5500/6000. Świece irydowe NGK. Dla mnie to motocykl praktycznie bez wad, no może trochę mogą przeszkadzać drgania V2 (ale jeśli ktoś decyduje się na taki silnik to musi lubić V), zdecydowanie za wąskie lusterka- praktycznie nic nie widać!!! Dość duże zużycie paliwa, w tym roku średnia od początku sezonu to 8,47 (zawsze 98 lub V-Power Racing) (jeżdżę głównie po trasie, wg mnie moto średnio się nadaje do miasta, ma tendencję do szarpania chociaż jest dość wąskie a to wielka zaleta), zużycie oleju około 200ml na 1000km. Osiągi jak dla mnie rewelacyjne, V max- nie wiem przy 8 tyś obr mam 240 i szybciej nie jeżdżę. Warto jeszcze napisać, że za części HONDA każe sobie sporo płacić np. rozrząd- mega drogi.

post-92313-0-56616700-1527431907_thumb.jpg

post-92313-0-04258700-1527432000_thumb.jpg

post-92313-0-56503600-1527432035_thumb.jpg

post-92313-0-17567400-1527432355_thumb.jpg

Edytowane przez Marcingda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrób porządek z układem ładowania za wczasu aby nie wkurnerwować się w trasi. Przy tym silniku to standard.

Post 920
http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/page-46

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcingda

no może dużo nie wiem ale mam taką o nim opinię po przejechaniu ponad 60 tyś km. Co do oleju to nie jest to duże zużycie. Tego typu silniki zwykle palą trochę oleju. Wynika to z wielkości pierścieni- powierzchni uszczelnienia. Części oleju porostu odparowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcingda

to miło słyszeć. U mnie z przebiegiem nic się nie zmienia. Zastanawiam się tylko jaka jest trwałość silnika, bo ostatnio więcej jeżdżę- w tym sezonie zrobię pewnie ok 15 może 18 tyś i wkrótce będzie na liczniku 100 000 a chciałbym hondą pojeździć jeszcze przynajmniej dwa sezony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcingda

Trwałość jest duża, pod warunkiem wymiany napinaczy rozrządu, łańcuchy starczają na 100000, napinacze na 40000km.

wymieniłem tej zimy cały kompletny rozrząd, przy przebiegu 78500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...