deZy Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem motoru Benyco tekken 2016r. z silnikiem Loncin 250cc LC166FMM opis tu:http://www.tradesparq.com/products/871856/250cc-Dirt-Bike-Engine-Loncin-Engine-Dirt-Bike-Parts-manufacturers .Koła przód/tył 110/90-17 / 130/80-17 O co chodzi? aktualnie posiadam przełożenie zębatek 13/38 z czego 13 przód to max jaki moge włożyć w ten silnik) motor bardzo szybko startuje lecz jego max prędkość to 100-105km/h do tego minus taki ze jeżdżąc 95% czasu w mieście to wałkowanie biegów w stylu 10km/h ->1, bieg, 20km/h ->2 bieg, 30km/h ->3 bieg, 40km/h ->4 bieg, 50km/h-60km/h ->5 bieg, za każdym razem 8-9k obrotów jest to ku**ewsko męczące a z drugiej strony skraca żywotność skrzyni biegów :D. Czy znajdzie się ktoś kto pomorze dobrać odpowiednia liczbę zębów by wydłużyć zmianę biegów/prędkość max. ale nie wpłynąć znacząco na moment startowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Może wejdź na forum Romet 125 i tam zapytaj. Paru użytkowników 125ccm zamontowało silniki 250ccm i dosyć dokładnie przetestowało możliwości konfiguracyjne. Do swojego ADV 125 też chcę przeszczepić silnik 250 od dostawcy z Sokołowa Podlaskiego i obserwuję tematy. Pozdro Edytowane 9 Maja 2018 przez wiciu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.